;
coinex

ابزار ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش کد نویسی توسط مایکروسافت در دسترس قرار گرفت

مایکروسافت با تجهیز ابزار Power Platform به هوش مصنوعی امکان ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش کد نویسی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری همچون مایکروسافت، آلفابت و بایدو اخیراً خبر از بهره‌گیری گسترده از هوش مصنوعی مولد در سرویس‌های خود داده‌اند. هوش مصنوعی مولد درواقع فناوری هیجان‌انگیزی بوده که توانایی نوشتن متون همچون یک انسان را دارند.

به‌تازگی مایکروسافت طی اقداماتی فناوری موجود در ChatGPT را به سرویس Microsoft Power Platform افزوده تا کاربران توانایی ایجاد اپلیکیشن‌های جدید را با کدنویسی اندک یا حتی بدون نیاز به کدنویسی داشته باشند. این جدیدترین تلاش در زمینه تزریق هوش مصنوعی به سرویس‌های نرم‌افزاری مایکروسافت به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: پروژه چت بات بینگ مایکروسافت از چندین سال پیش به طور مخفیانه آغاز شده بود!

ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش کد نویسی با هوش مصنوعی مایکروسافت

طبق اعلام مایکروسافت مجموعه‌ای از ابزارهای تجاری و ابزارهای ویژه توسعه‌ اپلیکیشن در Power Platform اعم از Power Virtual Agent و AI Builder جهت تجهیز به هوش مصنوعی آپدیت شده‌اند.

ایزار Power Virtual Agent جهت ساخت چت‌بات برای کسب‌و‌کارها قابل استفاده است. این ابزار درحال‌حاضر توانایی اتصال به منابع داخلی شرکت به‌منظور تهیه خلاصه‌ گزارش‌های هفتگی و سؤالات مشتریان را دارد.

ابزار ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش کد نویسی

همچنین مایکروسافت در اقدام جدید خود هوش مصنوعی را به سرویس AI Builder نیز افزوده است. سرویس AI Builder به شرکت‌ها برای انجام بخش بیشتری از کارها را به‌صورت خودکار کمک می‌رساند. طبق اعلام رویترز دسترسی به قابلیت‌های جدید تنها برای کاربران ساکن در ایالات متحده وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش کد نویسی با هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر