;
coinex

قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت فعال شد

قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت فعال شد. از این به بعد، کاربران می‌توانند متون تصاویر را بدون نیاز به نصب این ابزار گوگل و با استفاده از نسخه وب ترجمه کنند.

گوگل اخیرا قابلیت ترجمه متون داخل تصاویر را به نسخه وب گوگل ترنسلیت اضافه کرده است. این قابلیت توانایی تشخیص زبان مبدا را داشته و شما می‌توانید از بین ۱۳۳ زبان برای ترجمه، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: جذب نیرو در داعش از طریق یوتیوب ؛ گوگل متهم می‌شود؟

چگونه از قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت استفاده کنیم؟

بر اساس اعلام این شرکت، کاربران پس از ورود به صفحه وب‌سایت گوگل ترنسلیت، تب جدید Image را در بالای صفحه مشاهده خواهند کرد. با تپ کردن روی آن، می‌توان تصویر یا اسکرین‏‏‌شات را از رایانه آپلود کرد و سپس ترجمه‏‏‌ای از متن موجود در عکس ظاهر می‌شود.

در رابط صفحه وب، گزینه‏‏‌هایی نیز مشاهده می‌شود که امکاناتی همچون کپی متن، دانلود تصویر ترجمه شده یا حذف آن را ارائه می‌دهد. همچنین فهرستی از ۱۱۳ زبان مبدأ در کنار ۱۳۳ زبان مقصد برای ترجمه نمایش داده می‌شود.

هرچند این فناوری می‌تواند به صورت خودکار، زبان‏‏‌های مبدأ را تشخیص دهد. همچنین گزینه‏‏‌ای به نام Lens Translate در زیر نتایج ترجمه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد این فناوری از فناوری ترجمه واقعیت افزوده گوگل لنز نیز برای ارائه نتایجی بهتر کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی ویژگی ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر