;
coinex

لباس مجلسی توری و سیاه هانده ارچل و شلوار چرم جذاب او

تصاویری از استایل شیک و لباس مجلسی توری و سیاه هانده ارچل ؛ بازیگر و مدل جذاب ترک با 30 میلیون فالوور در اینستاگرام را در ادامه این نوشتار تماشا کنید.

لباس مجلسی توری و سیاه هانده ارچل

هانده ارچل خوشبختی را در چه می‌بیند؟

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌شان اثر گذار است. من عقیده دارم که لبخند راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌‌کند؛ همچنین علامت اعتماد بنفس است‌. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

دوست پسر جدید هانده ارچل کیست؟ + [بیوگرافی هاکان سابانجی]

حقایق پنهان و اخبار مرتبط با هانده ارچل و دوست پسر او

شلوار چرم جذاب هانده ارچل

شلوار چرم هانده ارچل
شلوار چرم جذاب هانده ارچل

این بازیگر جوان ترکیه گاهی عقاید خرافه‌ای هم دارد. عقیده دارد:

اگر آرزویی را چند بار تکرار کنم، احتمال تحققش افزایش پیدا می‌کند.

رفتاری که خیلی از آن متنفر است، این است که بعضی از مردم در رستوران با خدمتکارها خیلی بد رفتار می‌‌کنند و او نمی‌‌تواند این شرایط را تحمل کند.

جزئیات سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل + [زمان پخش]

در ادامه شما همراهان عزیز می‌توانید یکی از عکس‌های لباس مجلسی زیبای هانده ارچل را ببینید:

استایل سیاه هانده ارچل
استایل سیاه هانده ارچل

نگاه های نافذ هانده ارچل مدل و بازیگر زیبا و جذاب ترک دل همه را برد! این بازیگر که تاکنون در سریال‌های “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “عشق حرف حالیش نمیشه” و “تو در خانه ام را بزن” بازی کرده است، محبوبیت جهانی دارد.

هانده بارها توسط مجله‌های مختلف به عنوان زیباترین زن ترکیه انتخاب شده است و جزء ده نفر اول فهرست‌های مختلف است. تبلیغات جواهرات آتاسای با حضور او در یکی از برج‌های نیویورک به نمایش درآمده است.

او در تابستان ۲۰۲۲ برای یادگیری بیشتر مهارت‌های بازیگری، در شهر نیویورک دوره های بازیگری را سپری کرد. از زمان شهرت مدتی با خواننده معروف ترکیه، مورات دالکیلیچ در رابطه بود. بعد از جدایی از وی و بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن”، عاشق پارتنرش کرم بورسین شد.

لباس مجلسی زیبای هانده ارچل

استایل شیک و سیاه هانده ارچل
لباس مجلسی توری و سیاه هانده ارچل

در طی رابطه آن‌ها هواداران به شدت خوشحال بودند، تا اینکه مدتی بعد از اتمام سریال رابطه آن‌ها نیز تمام شد. در اواسط تابستان شایعه رابطه هانده و کاعان ییلدیریم به گوش رسید. این زوج ابتدا انکار کردند، بعد از مدتی تایید کردند و در عرض کمتر از دو هفته از هم جدا شدند.

بعد از وقوع زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه نیز، ساخت سریال جدید هانده ارچل که در آن با پارتنر سابقش بوراک دنیز بار دیگر همبازی است،متوقف شد. به زودی فیلمبرداری سریال تمام شده و از شبکه فاکس منتشر خواهد شد.

این سریال در ژانر درام است. هانده در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که بعد از بازی در سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، قصد دارد در یک سریال درام به ایفای نقش بپردازد. هواداران زوج هنری (مورات – حیات از سریال عشق حرف حالیش نمیشه) بی صبرانه منتظر نمایش این سریال با نام “دو غریبه” هستند.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر