;
coinex

نماینده دولت در هیئت مدیره مخابرات معرفی شد

با گذشت 10 روز از خروج یافتیان از هیئت مدیره مخابرات به عنوان نماینده سهام عدالت، حالا شاهد انتخاب او به عنوان نماینده دولت در هیئت مدیره مخابرات هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی نسبت به معرفی «ابراهیم یافتیان» عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اقدام کرد. پیش از این «محمد شریف‌خانی» در این سمت قرار داشت و یافتیان نیز به عنوان نماینده سهام عدالت، عضو هیات مدیره بود.

بیشتر بخوانید: مخابرات به علت سیاست‌های غلط از مسیر توسعه عقب افتاده است!

معرفی نماینده دولت در هیئت مدیره مخابرات با حکم وزیر ارتباطات

در روز 13 اسفند، دبیرکل و عضو هیات مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت طی حکمی، از «حسن جند» تحت عنوان نماینده جدید سهام عدالت در هیات مدیره مخابرات ایران نام برد و از این رو ابراهیم یافتیان که از سال 96 در این سمت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران قرار داشت، این جمع را ترک کرد. حالا وزیر ارتباطات با تغییر نماینده سهام دولت، دوباره اقدام به بازگرداندن یافتیان به هیات مدیره مخابرات کرده است.

نماینده دولت در هیئت مدیره مخابرات

لازم به ذکر است که ابراهیم یافتیان مدرک تحصیلی کارشناسی مخابرات و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک را دارد. از سوابق کاری او نیز باید به معاون مرکز مخابرات شهید عرب سرخی، رئیس مراکز مخابرات الغدیر، ملت، آیت الله کاشانی، شهید کاظمیان و پیروزی، معاون مناطق 4 و 6 مخابرات تهران، مدیرکل مخابرات منطقه 2 تهران، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل مخابرات استان تهران و معاون مرکز ملی فضای مجازی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی نماینده دولت در هیئت مدیره مخابرات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر