;
coinex

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد!

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان به تصویب نرسید. بحث تخصیص سهام عدالت به افراد جامانده برای سومین‌بار مطرح و منتفی شد.

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی طی خبری اعلام کرد که تخصیص سهام عدالت به جاماندگان به طور کلی منتفی است. این سوین بار است که موضوع فوق‌الذکر مطرح شده اما به نتیجه‌ای نمی‌رسد. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: سهام شرکت پیشگامان در بورس عرضه شد

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد

حسین قربان‌زاده، با بیان اینکه موضوع پرتفوی جاماندگان سهام عدالت برای سومین مرتبه در هیات دولت مطرح شد، عنوان کرد: «امروز هم با واگذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی مس ایران به جاماندگان سهام عدالت موافقت نشد و در نتیجه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد.»

وی توضیح داد:

زیرا دولت دیگر سهام ارزنده‌ای با ارزش ۳۵ هزار میلیارد تومان ندارد که به جاماندگان سهام عدالت تخصیص دهد. در واقع قرار بود به ۳.۵ میلیون نفر افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند (افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین سه دهک اول ایثارگران) نفری ۱۰ میلیون تومان سهام تخصیص داده شود.

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد
تخصیص سهام عدالت به جاماندگان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به این سوال که آیا تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برای همیشه منتفی شد یا فقط در سال جاری. پاسخ داد: «تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تکلیف بودجه سال جاری بود و فعلا مشخص نیست در بودجه سال آینده چه تصمیمی در این مورد گرفته شود. اما در سال جاری به دلیل مخالفت معاونت حقوقی ریاست جمهوری با پرتفوی این موضوع به نتیجه نرسید.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تخصیص سهام عدالت به جاماندگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اخه ایناکی بفکر ما بودن این همه امیدواری یه دفعه یه سطل اب سرد میریزن روت میدونی چرا چون منفعتی برا جیب گشادشون نداشته

    پاسخ

    اخه کی اینا کاری بنفع ما کردن تااخرین لحظه امیدواری میدن یه دفعه اب سردی که میریزن روت میدونی چراچون منفعتی به جیب گشادشان نداشت

    پاسخ