;
coinex

ساعت پخش سریال ضد حمله در نوروز 1402 [+ خلاصه داستان]

شبکه پنج سیما یک مجموعه مهیج خارجی با نام ضد حمله را در نوروز و رمضان 1402 پخش خواهد کرد. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ضد حمله می‌پردازیم.

سریال مصری «ضد حمله» به کارگردانی احمد علا الدیب و هنرمندی هند صبری، احمد عز، صلاح عبدالله و مایان السید از تولیدات مصر است که در فهرست برنامه های نوروزی 1402 شبکه پنج سیما قرار دارد.

این سریال درباره «سیف العربی» مامور مخفی اطلاعات مصر است که ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی‌های صهیونیست و اهداف پیش روی آن‌ها در منطقه، اطلاعات جمع‌آوری کند.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش سریال آتش و باد [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال ضد حمله

مجموعه «ضد حمله» در ژانر حادثه‌ای و درام ساخته شده است. بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه پنج سیما زمان پخش سریال ضد حمله هر شب ساعت 20 است. ضد حمله سریال ماه رمضان 1402 شبکه پنج نیز محسوب می‌شود. ساعت پخش تکرار سریال ضد حمله هرشب ساعت 00:24 و  00:11 صبح روز بعد خواهد بود.

ساعت پخش سریال ضد حمله
ساعت پخش سریال ضد حمله

سریال «ضد حمله» به قلم باهر دویدار به نگارش درآمده است و بر اساس مستندات و اطلاعات نظامی ساخته شده است. در مجموعه «ضد حمله» شاهد واکنش نیروهای امنیتی و نظامی مصر با گروه‌های خرابکار و تروریستی خواهید بود.

این سریال ۳۰ قسمت دارد و داستان آن در سال ۲۰۰۷ می‌گذرد. قهرمانان ضد حمله «سیف» و «دینا» هستند. آن‌ها درگیر یک سری عملیات مخفی با هدف کشف توطئه‌های تروریستی می‌شوند، تروریست‌هایی که قصد دارند جهان عرب را چندپاره کنند و القاعده را در جهان گسترش دهند.

خلاصه داستان ضد حمله

سریال ضد حمله با موضوع ضد اسرائیلی تولید سال 2021 کشور مصر است. در خلاصه داستان ضد حمله آمده است: سیف العربی مامور مخفی اطلاعات مصر ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی‌های اسرائیلی و اهداف پیش روی آنها در منطقه اطلاعات جمع‌آوری کند. از طرفی دینا ابوزید، همکار سیف در اروپا به دنبال نفوذ در سازمان‌های اسرائیلی است تا بتواند از این طریق افرادی را که برای سازمان کار می‌کنند، شناسایی کند.

ساعت پخش سریال ضد حمله
برنامه های نوروزی 1402

سازمان جاسوسی اسرائیل توسط شخصی به نام ریکاردو، سعی در ارسال اسلحه به صحرای سینا دارد و در قالب امداد رسانی و شرکت‌های دارویی و غذایی نیروهای خود را در مصر و منطقه جابجا می‌کند. هدف این سازمان بمب گذاری در اجلاس مصر است که به کمک سازمان اطلاعات مصر، سیف و دینا موفق به خنثی کردن اهداف آنها و دستگیری عوامل نفوذی می‌شوند.

سوالات متداول

کارگردان سریال ضد حمله کیست؟

سریال مصری «ضد حمله» به کارگردانی احمد علا الدیب ساخته شده است.

سریال ضد حمله چند قسمت دارد؟

سریال ضد حمله 30 قسمتی است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال ضد حمله چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر