;
coinex

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران تایید شد

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران تایید شده و سانگ یانگ تورس نیز پیشتر مورد تایید قرار گرفته بود. اما حالا خبر ممنوعیت واردات خودرو کره‌ای، متقاضیان خودرو خارجی و احتمالا واردکنندگان را شوکه کرده است.

در صورتی که واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران نهایی شود، این محصول و این برند در کنار هیوندا و کیا به سومین برند کره‌ای وارداتی کشور از زمان آزادسازی واردات بدل می‌شود.

در حال حاضر واردات محصولات شماری از برندهای چینی و حتی چند برند تقریبا شناخته‌شده اروپایی قطعی شده و طبعا واردات سانگ یانگ کوراندو جمع خودروهای وارداتی را غنی‌تر از همیشه می‌کند. لازم به ذکر است که با وجود انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت واردات کره‌ای، وزارت صمت رسما با انتشار اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد منعی برای واردات خودرو کره‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: واردات اتوبوس‌های کیا به ایران تایید شد [+تصاویر آزمایش فنی در غرب تهران]

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران قطعی شد

خبرها حاکی از آن است که واردکنندگان برای دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل سانگ یانگ کوراندو فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این شاسی بلند کره‌ای قرار است به‌زودی روانه بازار ایران شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران قطعی شد

مشخصات فنی و امکانات سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو جدید در نسل چهارم با موتور 1.5 لیتری T-GDI وارد ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته AT ساخت آیسین ژاپن به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. این شاسی بلند کره‌ای در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل ثبت سفارش شده و به‌زودی وارد ایران خواهد شد.

سانگ یانگ کوراندو جدید دارای ۴۴۵۰ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۷۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۷۵ میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین وزن نسخه تک دیفرانسیل آن حدود ۱۵۳۵ کیلوگرم و وزن نسخه دو دیفرانسیل آن نیز ۱۶۴۰ کیلوگرم اعلام شده است.

سانگ یانگ کوراندو جدید از امکانات رفاهی متعددی چون سنسورهای نور و باران، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، تهویه مطبوع دو کاناله، تنظیم برقی صندلی راننده، نورپردازی کابین، شیفترهای پشت فرمان، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی این شاسی بلند کره‌ای نیز می‌توان به ۷ کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (17 نظر)

    چهار ماه ثبت نام کردم و اسمم با الویت 2000 هست اینا نمی دئنند چطوری هماهنگی کنند اصلا ناهماهنگی بین شماها مردم بیچاره کرده.
    عمرمون در صف و فردا چی میشه گذشت.

    پاسخ

    رفتن بعضی ها هم تایید میشد خیلی خوب می شد.
    😉😉😉😉😉

    پاسخ

    سلام اگر وارد کننده این خودرو دار و دسته همایونی نسب ،شرکت رامک خودرو ،نوراموتور و اشخاصی که وابسته و منتسب به شرکت های رامک خودرو و نورا موتور می باشند ای مردم گول رنگ ولعاب و تبلیغات آن ها را نخورید این شرکت خودرو به کسی نمی دهد و نخواهد داد 6 هزار نفر شاکی دارد به تعهداتش عمل نکرده و خودروهای وارداتی را در بازار آزاد می فروشد لعنت الله علی القوم الظالمین

    پاسخ

    رامک و نورا موتور هردو یک شرکت هستند
    در اصل مالک هر دو شرکت یک نفر هست
    سر ما که کلاه گشادی گذاشتند!
    مواظب باشید که سر شما کلاه نره

    پاسخ

    اختیار داریین جناب برای آسایش ورفاه اختلاس گرها باست خودرو در شأن آنها وارد بشه پس لطفاااا مازراتی،مایباخ،بوگاتی هم وارد بشه

    پاسخ

    ماشینی را باید وارد کنید که خرید آن برای اکثر مردم امکان پذیر باشد نه اینکه به فکر قشر پول دار جامعه باشید که البته به فکر جیب خودتان هستید واقعا با این مدیریت شما معلوم است که چه بلایی سر ملت میخواهید بیاورید پول 3 الی 5 ماشین را میگیرید و 1 ماشین تحویل می‌دهید به به چه عدالتی

    پاسخ

    کجای دنیا بر اساس قشر فقیر زنده می کنند که ایران باشه؟! اصلا چرا این گاردی که حکومت برای شما ساخته رو ول نمیکنید؟!! قشر مرفح نباید زندگی بکنه ماشین بخره و ..؟!

    پاسخ

    لطفا قیمت اعلام فرمایید

    پاسخ

    آقا این شرکته مگه ورشکست نشد یه بوایی میاد باز بخور بخور در کاره

    پاسخ

    هموطنای گرامی این رامک خودرو یا نوراموتور کلاه بردار مواظب باشید ما پنج سال درگیرش هستیم

    پاسخ

    لابد قیمتش 5 میلیارده !

    پاسخ

    پس بشاش توش بره

    پاسخ

    نه پس قیمتش میشه ۵ هزار تومان

    پاسخ

    درود.
    نخرید و اصلا نزدیکش نشید که سر تان کلاه گشادی میره.همانطور که خریداران سانگ یانگ تیوولی سال ٩۵ و ٩۶ از رامک خودرو خرید کردند و هنوز که هنوزه نه کسی ماشین تحویلش شده و نه پولش رو برگردوندن!!
    خیلی احتیاط کنید که سراب و فریب هست

    پاسخ

    اینطور نمیشه چون وارد کننده رامک نیست نورا هست

    پاسخ

    نورا همان رامک خودرو هست و مالک آن سعید رضا همایونی نسب است همایونی نسب یک انسان بسشیار مکار و فریب کاری است مواظب باشید

    پاسخ

    به خریداران توصیه میشه اگر شرکت وارد کننده این ماشین رامک خودرو یا نورا موتور هست به هیچ عنوان ثبت نام نکنند چون این دو ۷ سال هست پول هفت هزار نفر را برای تیوولی گرفتند وو تا کنون نه از ماشین خبری هست و نه از پول گفتم گول این شرکت کلاهبردار رو نخورید

    پاسخ