;
coinex

بهترین خودروهای بنز 2023 ؛ سوپرلوکس‌هایی که هوش از سرتان می‌برند

94 سال از عمر یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان می‌گذرد و تاکنون کمتر شرکتی بوده که بتواند با این شرکت آلمانی رقابت کند. در این مقاله بهترین خودروهای بنز 2023 بررسی شده‌اند؛ خودروهای لوکس و گران‌قیمتی که امکانات و تجهیزات آنها هوش از سر شما خواهد برد. با ما همراه باشید.

شرکت‌های خودروسازی مطرح و بزرگ دنیا سر تولید خودروهای با کیفیت و معتبر با کسی شوخی ندارند. بسیاری از تغییرات و پیشرفت‌هایی که این شرکت‌‌ها داشته‌اند، به دلیل استفاده درست از انتقادات و پیشنهاداتی بوده که از طرف مشتریان‌شان دریافت کرده‌اند. به همین دلیل می‌توانید محصولات آنها را از هر نظر که تمایل دارید به خاک و خون بکشید بی‌آنکه سازندگان آنها بخواهند شما را مواخذه کنند یا سخت بگیرند. یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های سازنده خودرو در جهان، مرسدس بنز است که در ادامه، بهترین‌های 2023 آن را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای چینی شاسی بلند ؛ [+امکانات رفاهی، مشخصات فنی و قیمت]

بهترین خودروهای ایرانی ؛ کدام خودروهای تولید داخل ارزش خرید دارند؟

بهترین خودروهای بنز 2023

شرکت مرسدس بنز از آن خودروسازان لوکس پسندی است که تن به تولید هر ماشین پیش پا افتاده‌ای نمی‌دهد و ذائقه‌اش صرفاً با محصولات لوکس و گران قیمت سازگار در می‌آید. در سراسر این کره خاکی، خودروهای بنز سرآمد هستند و خاص و عام به داشتن یکی از آنها می‌بالند و آنها که ندارند، غبطه می‌خورند.

بهترین خودروهای بنز 2023
بهترین خودروهای بنز 2023

اغلب محصولات شرکت مرسدس بنز پرفروش هستند و نیازی نیست به این مسئله صریحاً اشاره کنیم. جوانان و حتی سایر افرادی که بهار جوانی خود را از دست داده‌اند بر این باورند که خودروهای بنز بهترین‌های موجود در بازار هستند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین محصولات این کمپانی بیندازیم و بهترین خودروهای بنز 2023 را معرفی کنیم. اگر از فناوری‌ها و طراحی‌های جذاب لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های بهترین خودروهای 2023، بهترین خودروهای تسلا 2023 و بهترین خودروهای برقی 2023 را از دست ندهید.

مرسدس بنز AMG E63 S

بهترین خودروهای بنز 2023

برای شروع معرفی بهترین خودروهای بنز 2023 به سراغ مرسدس بنز AMG E63 S می‌رویم. خودرویی بی‌بدیل از نظر طراحی بدنه و امکاناتی که به آن تجهیز شده است. همان‌طور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین برتری خودروهای مرسدس بنز در قیاس با سایر رقیبان، تجهیز آنها به پیشرانه‌های قدرتمند و سریع است. موتوری که زیر کاپوت این نمونه قرار گرفته، V8 است که می‌تواند به تنهایی 604 اسب بخار قدرت تولید کند.

مدل جدید خودروی بنز AMG E63 S ارتقا یافته و فناوری‌های تازه و مدرنی به آن اضافه شده است. در سرعت‌های پایین می‌توان از سواری خودرو لذت برد؛ چرا که مشکلی ایجاد نخواهد شد و پیشرانه نیز ارتقا یافته به حدی که تغییرات آن منجر به سواری و هندلینگ مطلوب شده است. خودروی مذکور برای اینکه بتواند از سکون مطلق به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد نیاز به 3 ثانیه زمان دارد و این حجم از بدنه به خوبی و با ظرافت کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای جهان

بهترین خودروهای 2022

مرسدس بنز AMG CLA45 S

بهترین خودروهای بنز 2023
بهترین خودروی بنز 2023

دومین خودرویی که در دسته بهترین خودروهای بنز 2023 قرار می‌گیرد، بنز AMG CLA45 S خواهد بود. این سدان سوپر اسپرت قادر است با مشخصات بی‌نظیر خود راننده را دیوانه و شیفته خودش کند. شما در کمتر سدانی می‌توانید سیستم چهار چرخ محرک را داشته باشید. جعبه دنده دو کلاچه و سیستم هدایت گشتاور نیز تنها در این خودرو دیده می‌شوند و به همین دلیل می‌توان بنز AMG CLA45 S را به‌عنوان بهترین خودروی بنز 2023 معرفی کرد.

پیشرانه قدرتمند این خودرو قادر است حداکثر 415 اسب بخار قدرت تولید کند و تنها در 4 ثانیه از سکون مطلق به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد. علاوه بر اینها خودروی مذکور می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی که وجود دارد، سرعت بالای خود را حفظ کند بی‌آنکه مشکلی به وجود آید. با این اوصاف نمی‌توان از مشکلاتی نظیر روانی راندمان و پیچیدگی‌های مربوط به آن چشم‌پوشی کرد. به هر حال نتیجه‌گیری ما این است که AMG CLA45 S خودرویی فوق‌العاده فرمان‌پذیر با چسبندگی بالا است و می‌تواند بهترین ماشین بنز 2023 باشد.

3. مرسدس بنز GLC

بهترین خودروهای بنز 2023

سومین خودرویی که باید در لیست بهترین خودروهای بنز 2023 قرار بگیرد، مرسدس بنز جی ال سی است. این خودروی فوق‌العاده لوکس در سال 2015 معرفی شد و در واقع جانشینی برای بنز جی ال کی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که مرسدس بنز GLC دو سال پیاپی لقب پرفروش‌ترین خودروی آفرودی در جهان را از آن خود کرد و این موفقیت را مدیون امکانات و توانمندی‌هایش است.

سوال اینجاست که چه چیزی در این کراس اوور آفرودی نسبت به قبل تغییر کرده است؟ در پاسخ باید گفت جی ال سی مجهز به یک موتور V6 و دو موتور V8 شده که در جهت هفت پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر عرضه خواهند شد. این خودرو می‌تواند با انرژی کمتری که مصرف می‌کند، قدرت و گشتاور بیشتری در اختیار راننده قرار دهد بی‌آنکه هوای پیرامونش را دچار آلودگی کند.

فضای درونی کابین این خودرو دیوانه‌وار است و در آن از متریال کلاسیکی نظیر چوب و چرم استفاده شده و امکانات دیجیتالی جذابی نیز دارد. پیشرانه خودرو مجهز به 4 سیلندر بنزینی و دیزلی شده که آلاینده‌ها را تا حد زیادی دفع می‌کند؛ ولی در عوض قیمت را تا ده هزار یورو افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای تسلا 2022

بهترین خودروهای برقی 2022

مرسدس بنز C کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023
بهترین ماشین بنز

شاید بتوان گفت از قدیم الایام مرسدس بنز C کلاس خودرویی پایین رده به شمار می‌رفته تا اینکه کمپانی مرسدس بنز تصمیم گرفت ماشینی اقتصادی‌تر از آن راهی بازار کند (بنز CLA). اکنون با ورود این خودروی مقرون‌به‌صرفه از سوی بنز، C کلاس محصولی گران قیمت و مجهز به شمار می‌رود که چهره جدیدی دارد.

سال گذشته بود که کمپانی بنز به این نتیجه رسید باید بازنگری اساسی در خودروی قدیمی خود صورت بدهد و همین شد که ظاهر جدیدی برای این ماشین در نظر گرفته شد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه جدید تعبیه شده و باعث می‌شود تا تمام کنترل‌های این سدان لوکس به صورت الکترونیکی انجام شود.

پیشرانه توربوشارژ را سیستم هیبریدی 48 ولتی به حرکت در می‌آورد و می‌دانیم که ساز و کار خودروهای هیبریدی باعث کاهش مصرف سوخت می‌شوند. نیروی محرکه سدان C کلاس از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتومات به محور جلو انتقال می‌یابد و شتاب صفر تا صد آن را به 4.6 ثانیه می‌رساند.

مرسدس بنز E کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023

خودروی بعدی که قرار است سال 2023 به صورت انبوه وارد بازارهای جهانی شود، مرسدس بنز E کلاس است. این سدان جذاب که یکی از بهترین خودروهای بنز 2023 محسوب می‌شود، هم اکنون در نمایندگی‌های بنز در سراسر جهان در معرض فروش گذاشته شده و در نسل جدید دچار تغییرات زیادی شده است. همچنین گفته شده در سال آینده تغییرات اساسی‌تری مدنظر قرار خواهد گرفت.

خودروی مذکور در چند مدل و با پیشرانه‌های متفاوت به بازار رسیده و ترتیب موتورهای تعبیه شده آن عبارتند از: یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری که قادر است حداکثر 255 اسب بخار قدرت و 375 نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه دیگر مرسدس بنز E کلاس مدل 2023 نیمه هیبریدی و از نوع 6 سیلندر 3 لیتری خواهد بود و قادر است 362 اسب بخار قدرت تولید کند.

دو مدل دیگر هم از سدان لوکس مرسدس بنز وجود دارد که یکی از آنها قادر است تا 429 اسب بخار و دیگری تا 603 اسب بخار قدرت تولید کنند. نمونه آخری می‌تواند تنها ظرف 3.5 ثانیه از سکون مطلق به شتاب صد کیلومتری برسد. نیروی محرکه در تمامی مدل‌ها نیز از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتومات به سیستم چهار چرخ محرک انتقال می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بررسی میتسوبیشی ASX 2023

بررسی مزدا 3 نیو

مرسدس بنز GLB کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023
بهترین خودروهای بنز 2023

با دیدن خودروی مرسدس بنز جی ال بی کلاس حتماً تحت تأثیر آن قرار خواهید گرفت؛ چرا که مصرف سوخت عالی، سواری نرم و راحت، طراحی شیک و کابین جادار و پیشرفته‌ای دارد که فناوری‌های مدرنی در آن به چشم می‌خورد. مجموع این تکنولوژی‌های کاربرپسند می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و این خودرو را در لیست بهترین خودروهای بنز 2023 قرار دهد.

خودروی GLB در دو تریم جی ال بی 250 و جی ال بی 35 عرضه شده و دو گزینه پیشرانه به مشتریان ارائه خواهد داد. GLB 250 مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ شده که می‌تواند حداکثر 250 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور تولید کند. مدل جی ال بی 35 نیز زیر کاپوت خود یک موتور تقویت شده دارد که قادر است 305 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید کند.

مرسدس بنز AMG GLB 35 را می توانید با سیستم چهار چرخ محرک خریداری کنید؛ ولی مدل GLB 250 تنها با دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود. البته مدل سفارشی نسخه چهار چرخ آن نیز موجود است. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه منتقل می‌شود.

مرسدس بنز GLE کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023

مرسدس بنز GLE یکی از کراس اوورهای جذاب شرکت بنز و شاید جزو بهترین خودروهای بنز 2023 است که توانسته به لطف جذابیت و جاداری که دارد، خوش بدرخشد. البته اگر بخواهید مدل سه ردیف صندلی آن را انتخاب کنید، قضیه متفاوت خواهد شد و فضای کابین کمتر می‌شود. یکی از نکات حائز اهمیت این خودرو، تجهیز آن به فناوری‌های پیشرو صنعت خودروسازی است که با ذائقه مرسدس بنز نیز همخوانی دارد.

طیف وسیعی از پیشرانه برای بنز جی ال ای کلاس در نظر گرفته شده است؛ پیشرانه توربوشارژ خطی 4 سیلندر که قادر است حداکثر 255 اسب بخار قدرت تولید کند. پیشرانه بعدی توربوی خطی 6 سیلندر است و می‌تواند بسته به تریم انتخابی بین 362 تا 429 اسب بخار قدرت تولید کند. علاوه بر اینها قدرتمندترین پیشرانه این کراس اوور، یک موتور V8 توئین توربو 603 اسب بخاری است که نیروی محرکه را از طریق گیربکس 9 سرعته به محور جلو یا هر دو محور منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی مشخصات فنی اشکودا اسلاویا

بررسی مشخصات فنی کیا پیکانتو 2023

مرسدس بنز GLS کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023

بنز GLS کلاس در چهار تریم مختلف قابل سفارش است و امکاناتی نظیر صندلی‌های استاندارد با قابلیت تنظیم برقی، صندلی‌های جلو مجهز به گرم کن و تهویه، روشنایی داخلی قابل تنظیم و… دارد. از دیگر آپشن‌های رفاهی این کراس اوور می‌توان به کنترل تهویه مطبوع خودکار، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با آخرین سیستم چندرسانه‌ای مرسدس بنز تجربه کاربری (MBUX)، برف پاک‌کن‌های شیشه جلو، حسگر باران، آینه‌های بیرونی برقی تاشو، رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی، نور بالای خودکار چراغ‌های جلو و همچنین سیستم تعلیق بادی تطبیقی اشاره کرد.

از دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به ایمنی، عملکرد عالی، طراحی راحت و متریال کابین اشاره کرد. بنز GLS کلاس که یکی از بهترین خودروهای بنز 2023 است، بسیار جذاب و با ظافت طراحی شده و کابین جادار، جذاب و باشکوهی دارد.

مرسدس بنز S کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023
بهترین ماشین بنز

نمی شود فهرستی از بهترین خودروهای مرسدس بنز را یادآور شد و خودروی جذاب S کلاس را فراموش کرد. نور چشمی این کمپانی همین سدان جذاب و جنجالی است که می‌تواند نظر هر مشتری سخت پسندی را به خود جلب کند. خودروی ممتاز مرسدس به عنوان یکی از لوکس‌ترین محصولات این شرکت معرفی شده و از جمله قابلیت‌های آن ایمنی بالا، فناوری‌های مدرن و پیشرفته و طراحی ظاهری زیبا است.

کلاس S به‌خاطر طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله صندلی‌های جلوی مجهز به گرم‌کن و دارای تهویه با قابلیت ماساژ، روکش‌های چرمی، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، سیستم رایحه هوای کابین، روشنایی محیط، سانروف پانوراما، ورودی بدون کلید مجاورت، قابلیت بسته شدن نرم درب‌ها، استارت دکمه‌ای، استارت از راه دور، درب صندوق عقب برقی، آفتابگیرهای برقی عقب و همچنین سیستم تعلیق بادی تطبیقی می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی پژو 206 تیپ 5

بررسی ساندرو استپ وی

مرسدس بنز میباخ S کلاس

بهترین خودروهای بنز 2023

می‌توان گفت بهترین ماشین بنز، میباخ اس کلاس است. هیچ خودرویی نمی‌تواند برتری مهندسی مرسدس بنز را بهتر از میباخ S کلاس، که جدیدترین و بهترین ویژگی‌ها و فناوری‌ها را دارد، عرضه کند. به لطف پیشرانه‌های قدرتمند و متنوعی که این خودروی لوکس دارد، عملکرد جاده‌ای فوق العاده‌ای از آن می‌بایست انتظار داشت. برای مثال میباخ اس 580 مجهز به یک پیشرانه 4 لیتری V8 بوده که توسط سیستم هیبریدی 48 ولتی تقویت شده است.

پیشرانه مذکور قادر است حداکثر 496 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور تولید کند. از این مدل قدرتمندتر نیز میباخ اس 680 است که مجهز به یک پیشرانه 6 لیتری توربوشارژ دوقلوی V12 شده و می‌تواند 621 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت گشتاور تولید نماید. نیروی هر دو موتور از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می‌شود.

سوالات متداول

بهترین خودروی بنز 2023 کدام است؟

مرسدس بنز سه خودروی بسیار جذاب برای سال جدید دارد و اگر بخواهیم به جمع‌بندی درباره هر سه آنها برسیم باید اشاره کنیم که مرسدس بنز AMG CLA45 S بهترین خودروی بنز 2023 خواهد بود.

بهترین خودروهای بنز در ایران کدام است؟

متاسفانه کمپانی مرسدس بنز به علت تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه کشور و صنعت خودرویی ما نمی‌تواند با خودروسازان خصوصی و دولتی رابطه تجاری برقرار کند و به همین دلیل است که بهترین خودروهای بنز در ایران محدود به نمونه‌های پیش از سال 2016 می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مقاله بهترین خودروهای بنز 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با ما در میان گذاشته و بهترین‌های خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    درخواست همراهی و در نظر گرفتن ارسال مطمبوعات و امکانات اختصاصی (VIP) و درخواست همیاری بیشتر سازمان یافته در عرصه الکترونیک و تکنولوژی و شبکه بندی و همگامسازی دریافت و ارسال اطلاعات فوق پیشرفته را دارم
    با تشکر
    سید پوریا سادات شیرازی (م.ک)

    پاسخ

    فقط جی ال اس 600

    پاسخ