;
coinex

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تخت توسط ChatGPT

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تخت توسط ChatGPT شاید پایان این سریال بی‌نظیر و پرمخاطب را جذاب‌تر کرده باشد. در ادامه بازنویسی قیمت آخر این سریال را بخوانید.

سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) یکی از بهترین و متفاوت‌ترین سریال‌های ساخته شده در جهان است که توسط شبکه معتبر و مشهور “HBO” که یکی از زیرمجموعه‌های “شرکت برادران وارنر” نیر محسوب می‌شود، ساخته و پخش شده است.

این سریال در بخش‌های بسیاری توانست جوایز مختلفی دریافت کند. اما بی‌شک افراد بسیاری از پایان این سریال راضی نبوده و نسبت‌به آن انتقاد داشتند. حال اما در یک اقدام جالب هوش مصنوعی پرسروصدای این روزها، چت بات ChatGPT اقدام به تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تخت توسط ChatGPT کرده است.

بیشتر بخوانید: اولین اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در اپ استور منتشر شد!

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تخت توسط ChatGPT

حتما تا به حال نام ChatGPT را شنیده‌اید. ابزاری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در چند ماه گذشته با قدرت خود و کاربردهای متنوعش شگفتی ساز شده است. در این مطلب یک بازنویسی این چت بات از قسمت آخر سریال Game of Thrones را می‌خوانیم.

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تحت توسط ChatGPT

این چت بات که توسط شرکت Open AI ایجاد شده است می‌تواند نثری خواندنی و حتی خلاقانه را بر اساس دستورات ساده‌ تولید کند. این در واقع یکی از موارد استفاده است که گرگ براکمن (Greg Brockman) رئیس Open AI، طی یک گردهمایی در جشنواره SXSW بیان کرد. او ChatGPT را گروهی از «دستیاران» می‌بیند که بی‌نقص نیستند، اما «مشتاقند و هرگز نمی‌خوابند»، می‌توانند برای نوشتن «خرکاری کنند» و کدنویسی انجام دهند، اما همچنین می‌توانند یک تجربه سرگرمی «تعاملی» ارائه بدهند.

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تحت توسط ChatGPT

این همان چیزی است که سرگرمی به نظر می‌رسد. شاید مردم هنوز از فصل آخر سریال Game of Thrones ناراحت باشند. تصور کنید که می‌توانستید از A.I خود بخواهید یک پایان جدید برای بازی تاج و تخت بسازد و یا شاید حتی شما را به عنوان شخصیت اصلی داستان در آن قرار دهد.

خوشبختانه، افراد زیادی از چت جی پی تی خواسته اند تا قسمت پایانی فصل ۸ بازی تاج و تخت را بازنویسی کند. به یکی از این تلاش ها در زیر نگاه کنید:

در قسمت پایانی فصل ۸، نبرد برای تخت آهنین به پایان می‌رسد. دنریس تارگرین و ارتشش، به کمک جان اسنو و نیروهای باقی مانده استارک، با سرسی لنیستر و ارتش وفادارانش روبه‌رو می‌شوند.

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تحت توسط ChatGPT

نبرد وحشیانه‌ای درمی‌گیرد و هر دو طرف متحمل تلفات سنگینی می‌شوند. در پایان، جان اسنو موفق می‌شود سرسی را بکشد، اما پیش از آن سرسی، دنریس را مجروح می‌کند.

همان‌طور که دنریس در حال مرگ است، از جان می‌خواهد تا تخت آهنین را بگیرد و به جای او حکومت کند. جان مردد است، اما در نهایت موافقت می‌کند کاری را انجام دهد که فکر می‌کند برای قلمرو بهترین است.

تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تحت توسط ChatGPT

با پایان یافتن جنگ، بازماندگان نبرد در کینگز لندینگ گرد هم می‌آیند تا همه چیزی را از نو بسازند و دوران جدیدی از صلح را آغاز کنند. جان به عنوان پادشاه جدید معرفی شده و سانسا استارک ملکه او نام گرفت. استارک‌‌ها، تارگرین‌‌ها و لنیسترها همگی گرد هم می‌آیند تا شورایی را تشکیل دهند تا با هدف ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر بر هفت اقلیم حکومت کنند.

آنها همانطور که به شهر نگاه می‌کنند، به یاد می‌آورند که بازی تاج و تخت ممکن است به پایان رسیده باشد، اما مبارزه برای قدرت و به دست گرفتن کنترل هرگز واقعا پایان نخواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تغییر پایان بندی سریال بازی تاج و تخت توسط ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    یک چیزی بگم….. من از قسمت آخر و در کل فصل آخر راضی راضی هستم… خیلی غم انگیز و متفاوت بود…

    پاسخ

    پایانی بینظیر میشد…

    پاسخ