;
coinex

قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد مشخص شد

قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد اعلام شد. با توجه به شروع تحویل این کراس اوور چینی مونتاژی سانیار موتور، قیمت تعیین شده می‌تواند برای متقاضیان این خودرو از جذابیت زیادی برخوردار باشد.

تیگارد X35 سانیار موتور به عنوان یک کراس اوور جمع و جور و اقتصادی رقیب خودروهای چینی همچون جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و…در بازار به حساب می‌آید. این خودرو مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر و توان 147 اسب بخار قدرت را با گشتاور 210 نیوتن متر را خواهد داشت. از طرفی فاصله محوری تیگارد X35 دو متر و 75 سانتی متر بوده و این عدد بیانگر شباهت فراوان این خودرو از نظر ابعاد به سایر رقبای چینی است. لذا قیمت قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد می‌تواند از جذابیت فراوانی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: 

طرح بزرگ فروش خودرو وزارت صمت تا 18 فروردین 1402 تمدید شد [+نحوه ثبت نام، شرایط و محصولات طرح]

تعیین قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد

پیش از آغاز سال جدید (1402) شرکت سانیار موتور از طرح فروش رسمی تیگارد X35 با قیمت یک میلیارد و 49 میلیون تومان رونمایی کرد. هم‌اکنون نیز تعدادی از این کراس اوور چینی و مونتاژی با مدل 1401 و حتی تعدادی هم با مدل 1402 روانه بازار خودرو شده‌اند. با عنایت به آگهی های فروش منتشر شده برای تیگارد X35 به‌نظر می‌رسد که دلالان خودرو قیمتی در محدوده یک میلیارد و 600 تا یک میلیارد و 750 میلیون تومان را برای این خودرو مدنظر قرار داده‌اند.

قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد
قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد

تیگارد ایکس 35 به عنوان یک کراس اوور اقتصادی و چینی با امکاناتی همچون سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی 8 اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… به‌زودی به متقاضیان آن عرضه خواهد شد.

قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد

لازم به ذکر است که فعلاً معامله‌ا‌ی برای این خودرو در بازار آزاد انجام نشده و هنوز مشخص نیست که تیگارد X35 با چه قیمت نهایی در بازار آزاد مورد معامله قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون نیز شرکت سانیار موتور این کراس اوور را در رنگ‌های سفید و مشکی به دست مشتریان خود خواهد رساند و تردد این خودروی جدید در جاده‌های کشور نیز شروع شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره قیمت تیگارد X35 در بازار آزاد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر