;
coinex

ایلان ماسک بیشترین فالوور را در توییتر دارد؛ [+لیست نفرات بعدی]

طبق آخرین آمار رسمی، ایلان ماسک بیشترین فالوور را در توییتر دارد. اما در رتبه‌‌های بعدی بیشترین فالوور توییتر چه افرادی قرار دارند؟

ایلان ماسک رتبه اول بیشترین فالوور در توییتر را از باراک اوباما ربود. ماسک که هم‌اکنون مدیرعامل و مالک شبکه اجتماعی توییتر است، با سیاست‌های خوب و بد خود در مدیریت این شبکه اجتماعی، تغییراتی اساسی در آن ایجاد کرد. این مسائل باعث شد تا نام ایلان ماسک در اخبار تکنولوژی طنین‌انداز شود. این مسئله تاجایی پیش رفت که حالا نام ثروتمندترین فرد جهان به‌عنوان دارنده بیشترین دنبال‌کننده توییتر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی را متوقف کنید؛ درخواست ایلان ماسک و چهره‌های سرشناس تکنولوژی از توسعه‌دهندگان AI

ایلان ماسک بیشترین فالوور توییتر را دارد

ایلان ماسک بعد از تصاحب توییتر و اخراج جمع بزرگی از کارمندان این شرکت، به سراغ تغییر خط قرمزهای آن رفت و سرویس توییتر بلو را احداث کرد. این اقدامات در کنار برخی از مواضع سیاسی او، بسیاری از افراد را در این فکر فرو برد که شاید کار ایلان ماسک در سوشال مدیا تمام شده باشد، اما اصلا اینطور نیست! حالا ایلان ماسک، بیشترین تعداد فالوور در شبکه اجتماعی توییتر را در اختیار دارد و لقب پرفالوورترین اکانت توییتر را یدک می‌کشد! آن هم بعد از کنار زدن اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا یعنی باراک اوباما.

ایلان ماسک بیتشرین فالوور توییتر را دارد
ایلان ماسک

لیست 10 فرد با بیشترین فالوور در توییتر

ایلان ماسک در حال حاضر با ۱۱۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۷۰۹ دنبال کننده، لقب پرفالوورترین اکانت توییتر را به دوش می‌کشد. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا با یک اختلاف ۲۰ هزارتایی، در رده دوم قرار دارد و تعداد فالوورهای توییتر او به ۱۳۳,۰۴۲,۸۱۹ می‌رسد. در ادامه به لیست ۱۰ فردی که بیشترین فالوور در توییتر را دارند می‌پردازیم.

ایلان ماسک بیتشرین فالوور توییتر را دارد

البته از آن جایی که توییتر برای کسی نون و آب نمی‌شود، معمولا کسی به لقب‌هایی مثل پرفالوورترین اکانت توییتر یا مالک بیشترین فالور و دنبال کننده در توییتر افتخار نمی‌کند. اما این جایگاه در یوتیوب و اینستاگرام، به شدت محبوب است. در حال حاضر بیشترین فالوورهای اینستاگرام به اکانت خود اینستاگرام با ۶۲۲.۸ میلیون دنبال کننده تعلق دارد و کریستیانو رونالدو بازیکن باشگاه النصر عربستان با 566.4 میلیون فالور در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد. همچنین بیشتر تعداد سابسکرایب چنل یوتیوب هم به ترتیب با 140 و 111 سابسکرایبر به اکانت‌های «مستر بیست» (MrBeast) و «پیودی پای» (PewDiePie) تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره رتبه ایلان ماسک در تعداد فالوور توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر