;
coinex

دولت از درآمد ارائه خدمات مکالمات ویدئویی 8 درصد سهم می‌خواهد

هیئت وزیران میزان حق‌السهم دولت از درآمدهای حاصله از ارائه خدمات مکالمات ویدئویی را تا پایان سال 1403 به مقدار هشت درصد اعلام و ابلاغ کرده است.

«محمد مخبر»، معاون اول رئیس‌جمهور، حق‌السهم دولت از درآمد ارائه خدمات مکالمات ویدئویی را ابلاغ کرد. طبق مصوبه هیئت دولت طی جلسه 1401/12/21 و به استناد ماده واحده قانون «اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات» این سهم دولت به میزان هشت درصد در نظر گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید: حذف پیامرسان گپ از طرح حمایت از کسب‌وکارهای داخلی

درآمد دولت از ارائه خدمات مکالمات ویدئویی

مطابق با قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در حوزه پست و مخابرات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف خواهد بود جهت انجام فعالیت‌های ارائه خدمات پستی، مخابراتی، فناوری اطلاعات و صدور مجوز ایجاد شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب هیئت وزیران، مبالغی تحت عنوان حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت و جریمه قانونی جبران عدم انجام تعهدات دریافت و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز نماید.

دولت از درآمد ارائه خدمات مکالمات ویدئویی 8 درصد سهم می‌خواهد
خدمات مکالمات ویدئویی

در همین راستا میزان هشت درصدی حق‌السهم ارائه خدمات مکالمات ویدئویی که به‌تازگی به تصویب رسیده تا پایان سال 1403 مشخص و از طرف معاون اول رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: 

 

دیدگاه شما در خصوص سهم‌خواهی دولت از ارائه خدمات مکالمات ویدئویی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر