;
coinex

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی [+ خلاصه داستان]

در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی به کارگردانی هادی ناییجی می‌پردازیم. این مجموعه از شبکه آی فیلم فارسی پخش می‌شود.

با به پایان رسیدن مجموعه پیامکی از دیار باقی در شبکه آی فیلم فارسی، مینی سریال آخرین ایست بازرسی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی جایگزین آن در این شبکه شده است.

آخرین ایست بازرسی ، درباره مقاومت مردم لبنان است که وقایع داستان در سال 1990 می‌گذرد و داستان آن حول محور خانواده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در رمضان 1402 [+ ساعت پخش تکرار]

برنامه های افطار و سحر ماه رمضان 1402 تلویزیون [+ساعت پخش]

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی

سریال «آخرین ایست بازرسی» در سال 1391 به سفارش معاونت برون مرزی صدا و سیما تهیه و تولید شده و پخش مجدد آن در آی فیلم از یکشنبه بیستم فروردین ماه سال 1402 آغاز شده است.

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال آخرین ایست بازرسی هر شب ساعت 21 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰5:۰ و ۱3:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال آخرین ایست بازرسی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی
زمان پخش سریال آخرین ایست بازرسی

مجموعه آخرین ایست بازرسی، زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که در سال‌های اشغال جنوب لبنان توسط اسرائیل، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

بازیگران سریال آخرین ایست بازرسی

پس از ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی ، سراغ معرفی هنرمندان این مجموعه می‌رویم. در این سریال بازیگران توانمند لبنانی به نقش آفرینی پرداخته‌اند و زبان اصلی آن عربی است.

آن ماری سلامه، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام مراد، مجدی موشموشی، منی کریم، جویل الفرن، عدی رعد، عفیف شیاء، علی کمال‌الدین، نادر جیبوری، هشام پور سلیمان، ردریک سلیمان، فراسوا، میتری، رینه غوش، زنا صبا و سدرالدین غریب بازیگرانی هستند که در سریال آخرین ایست بازرسی ایفا نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مالک، کشاورز میانسال و خانواده‌داری است که فقط به کشاورزی‌اش پرداخته و هیچ فعالیت سیاسی‌ای انجام نداده است. او در حین بازگشت از سفر به خانه، بازداشت می‌شود.

خانواده‌‌ی وی با اسارت مالک دچار مشکلات گوناگونی برای کاشت زمین و مسائل دیگر می‌شوند. ابوفحد فرمانده لحدی مالک را عامل اصلی رسیدن مهمات به مقاومت می‌داند ولی در کمال ناباوری، باز هم مهمات به دست مقاومت می‌رسد و آن‌ها را مهیای حمله‌‌ای بی‌سابقه می‌کند.

در این میان، لیال دختر مالک برای خبر گرفتن از او به پایگاه نظامی می‌رود. رئیس پایگاه از لیال می‌خواهد تا در قبال آزادی پدرش، یکی نزدیکانش را که از اعضای جبهه مقاومت است به آنان تحویل دهد.

کارگردان سریال آخرین ایست بازرسی

هادی نائیجی در ۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در آمل به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی فلسفه است و فعالیت هنری خود را از سال 1378 آغاز کرده است.

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی

پرچین (۱۳۹۷)، هیهات (۱۳۹۴)، حق سکوت (۱۳۹۲) و آخرین ایست بازرسی (۱۳۹۱) از آثار کارنامه هنزی نائیجی هستند.

هادی نائیجی در سال 1392 برنده جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره فیلم صد برای فیلم حق سکوت و نیز نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم حق سکوت شد.

عوامل سریال آخرین ایست بازرسی

  • کارگردان و نگارش فیلمنامه: محمد هادی نائیجی (براساس طرح ازریما قیص)
  • مدیر تصویربرداری: رضا شیخی
  • تهیه‌کننده: سعید سعدی
  • طراح چهره‌پردازی: کامران خلج
  • طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار
  • برنامه‌ریز: امیر جاوید نیک
  • دستیار اول کارگردان: محمد احمدی
  • منشی صحنه: فائزه معدنی
  • عکس: محمد جواد سعدی
  • صداگذاری: جهانگیر میرشکاری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال آخرین ایست بازرسی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

آن ماری سلامه، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام مراد، مجدی موشموشی، منی کریم، جویل الفرن، عدی رعد، عفیف شیاء، علی کمال‌الدین، نادر جیبوری، هشام پور سلیمان، ردریک سلیمان، فراسوا، میتری، رینه غوش، زنا صبا و سدرالدین غریب در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال آخرین ایست بازرسی چند قسمتی است؟

مینی سریال آخرین ایست بازرسی در 5 قسمت و به کارگردانی محمد هادی نائیجی ساخته شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال آخرین ایست بازرسی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”آن ماری سلامه، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام مراد، مجدی موشموشی، منی کریم، جویل الفرن، عدی رعد، عفیف شیاء، علی کمال‌الدین، نادر جیبوری، هشام پور سلیمان، ردریک سلیمان، فراسوا، میتری، رینه غوش، زنا صبا و سدرالدین غریب در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال آخرین ایست بازرسی چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”مینی سریال آخرین ایست بازرسی در 5 قسمت و به کارگردانی ساخته شده است.”}}]}

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر