;
coinex

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو مشخص شد

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو مشخص شد. پای یک افشاگری تازه در میان است.

تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از افشاگران مطرح دنیای سخت افزار و بازی در جهان محسوب می‌شود. در جدیدترین افشاگری خود تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو را لو داده است. بنابر اطلاعاتی که او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، جدیدترین کنسول نسل نهمی سونی قرار است در روزهای ابتدایی سال 2024 میلادی عرضه شود. همچنین این افشاگر اطلاعاتی در مورد یک کنسول قابل حمل منتشر کرده که بزودی اطلاعات تکمیلی به دست خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت و زمان عرضه کنسول دستی پلی استیشن Q-Lite مشخص شد

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو فاش شد

این افشاگری برای گیمرهایی که مشتاقانه منتظر نسخه بهبود یافته و سریع‌تر کنسول گیمینگ سونی هستند، هم خوشحال کننده و هم کمی ناراحت کننده است؛ زیرا اغلب طرف‌داران پلی‌استیشن منتظر عرضه این کنسول در روزهای ابتدایی تابستان سال جاری بودند.

به گزارش وب‌سایت guru3d، هندرسون علاوه بر چهارچوب زمانی آغاز عرضه PlayStation 5 Pro، از برنامه‌های بلند مدت سونی برای کنسول گیمینگ نسل بعدی نیز رونمایی کرد.

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو فاش شد

به گفته وی، سونی در حال توسعه یک نسخه قابل حمل از کنسول PS5 است که احتمالاً پیش از PS5 Pro عرضه آن به بازار آغاز خواهد شد. علاوه بر این، قرار است یک نسخه جدیدتر از پلی استیشن ۵ نیز معرفی شود که قابلیت جداسازی درایور داخلی را دارد.

با وجود سابقه درخشان تام هندرسون در افشاگری اطلاعات دنیای گیمینگ، باید تأکید کنیم که صحت این اطلاعات تا زمان تأیید رسمی آن‌ها توسط سونی، ناممکن است.

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو فاش شد

سونی در نظر دارد طی یک سال آینده حداقل سه دستگاه گیمینگ جدید به بازار معرفی کرده و دوره‌ای هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌ها رقم بزند. اگرچه تا زمان تأیید این اطلاعات توسط Sony باید صبر کرد، اما چهارچوب زمانی اعلام شده توسط تام هندرسون کاملاً منطقی و قابل باور به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر