;
coinex

اولین نسخه بتا اندروید 14 با قابلیت‌ها و امکانات جدید در دسترس قرار گرفت

اولین نسخه بتا اندروید 14 در دسترس قرار گرفت. نسخه جدید اندروید دارای ویژگی‌های جدید و امکانات متفاوت‌تری نسبت‌به نسخه‌های پیشین است.

اولین نسخه بتا اندروید 14 با قابلیت‌ها و امکانات جدید در دسترس قرار گرفت. جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب اندروید با ویژگی‌های جالب و کاملاً جدید از فاز توسعه‌دهندگان خارج شده و حالا نسخه بتای آن در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه از سیستم‌عامل اندروید، گوگل تمرکز ویژه‌ای به بخش والپیپرها و به‌خصوص حریم خصوصی داشته است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل سابق گوگل: چین خواهان توقف توسعه هوش مصنوعی است

اولین نسخه بتا اندروید 14 در دسترس قرار گرفت

اندروید ۱۴ پس از چند نسخه‌ توسعه‌دهنده رسما وارد فاز بتای عمومی شد. بتای اندروید ۱۴ شامل قابلیت‌های جدیدی است که روی ناوبری سیستم، حریم خصوصی، عملکرد و شخصی‌سازی کاربر تمرکز دارند. بتای جدید اندروید ۱۴ برای اولین‌بار به کاربران عادی امکان می‌دهد جدیدترین تغییرات سیستم‌عامل موبایلی گوگل را بررسی کنند.

بر اساس گزارش ورج،‌ سیستم ناوبری اندروید ۱۴ به‌روزرسانی شده و اکنون شامل فلش بازگشت به عقب با تم Material You است. این گزینه با تم یا والپیپر دستگاه همگام‌سازی می‌شود.

اولین نسخه بتا اندروید 14 در دسترس قرار گرفت

اندروید ۱۴ همچنین شامل Share Sheet جدید است؛ Share Sheet صفحه‌ای است که وقتی می‌خواهید محتوا را به اشتراک بگذارید باز می‌شود. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانند گزینه‌های اختصاصی جدیدی به بالای صفحه‌ی Share Sheet اضافه کنند.

سایر تغییرات اولین بتای اندروید ۱۴ شامل قابلیت‌های گرافیکی جدیدی مثل جلوه‌های مورفینگ و بهبود تنظیمات زبان است. به‌لطف این تغییرات کاربر می‌تواند اپلیکیشن‌ها را به‌صورت مجزا روی زبان‌های مختلف تنظیم کند. گوگل می‌گوید:

در نسخه‌ جدید اندروید، اپلیکیشن‌ها می‌توانند نمایش اطلاعات حساس به سرویس‌هایی که مخصوص افراد ناتوان جسمی هستند را محدود کنند تا از این طریق حریم خصوصی آن‌ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین نسخه بتا اندروید 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر