;
coinex

امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام در دسترس قرار گرفت

امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام در دسترس کاربران این برنامه قرار گرفته است.

امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام از جمله ویژگی‌های پرکاربرد این پلتفرم برای کاربران است. هم‌اکنون متا (فیسبوک سابق) حتی بیش از پیش اختیارات کاربران در استفاده از بیو پروفایل را افزایش داده است. بنابراین از این به بعد کاربران اینستاگرام می‌توانند تا 5 لینک خارجی را به بیو پروفایل خود به‌منظور مشاهده و دسترسی بقیه کاربران اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام با تقلید از تیک تاک معرفی شدند

قابلیت امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام فراهم شد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اخیراً در پست صفحه رسمی خود در اینستاگرام خبر امکان جدید افزودن تا 5 لینک به بخش بیو پروفایل این شبکه اجتماعی را اعلام کرد. طبق اعلام وی، این یکی از پرتقاضاترین قابلیت‌هایی است که حالا به این برنامه افزوده شده است.

چنین امکانی می‌تواند کاربردهای گوناگونی ایجاد کند؛ به‌عنوان نمونه، یک هنرمند قادر خواهد بود لینک‌های پروفایل خود را در چند پلتفرم دیگر با این روش به‌اشتراک گذاشته یا افراد لینک‌های مورد نظر خود را جهت تبلیغات در این قسمت تعبیه کنند.

امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام

در همین راستا با مراجعه به بخش ویرایش پروفایل در نسخه موبایلی اینستاگرام امکان اضافه کردن لینک در بیو پروفایل، انتخاب عنوان برای لینک‌ها و چینش آن‌ها فراهم شده است. البته در صورتی که بیش از یک لینک را در بیو خود قرار دهید، کاربران دیگری که به پروفایل شما رجوع می‌کنند، باید روی گزینه مشخصی بزنند تا لیست لینک‌های شما قابل مشاهده باشد. در صورتی که کاربری علاقه‌ای به استفاده از پروفایل اینستاگرام خود جهت نمایش لینک‌ها نداشته باشد، می‌تواند از سرویس‌های واسطه‌ اشتراک‌گذاری لینک همچون Linktree بهره ببرند.

در کل، چنین امکانی کاربران Instagram را نسبت به استفاده از سرویس‌های شخص ثالث یا روش‌های جایگزین جهت اشتراک‌گذاری لینک‌های مورد نظر خود بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر تغییرات اخیر اینستاگرام علاوه‌بر افزودن حداکثر 5 لینک خارجی به بیو پروفایل باید به اشتراک پولی تیک آبی در این پلتفرم (افزون‌بر فیسبوک) اشاره داشت. این تغییر که شاید در پی سیاست‌های اخیر توییتر بوده، به‌تازگی هیاهو فراوانی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان افزودن 5 لینک به بیو اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر