;
coinex

امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی هوشمند میسر شد

بالاخره واتساپ نیز سرعقل آمده و ویژگی استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کرده است.

مثل اینکه واتس‌اپ بالاخره متوجه شد که ویژگی استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی هوشمند می‌تواند به محبوبیت آن اضافه کند و البته راحتی دسترسی کاربران و رضایت آنها را بوجود خواهد آورد. این ویژگی مدت‌های بسیاری است که در پلتفرم‌های رقیبان این شبکه اجتماعی مانند تلگرام وجود دارد و هنوز علت عقب‌ماندگی واتس‌اپ مشخص نیست.

تا پیش‌از این برای اینکه بتوانید یک حساب واتساپ را در دو دستگاه خود داشته باشید راهی وجود نداشت و بسیاری از اطلاعات کاربران از این طریق از دست می‌رفت. چرا که افرادی بدون اطلاع از این موضوع در دستگاه‌های جدید وارد واتساپ می‌شدند و ناگهان اطلاعات واتساپ در دستگاه قدیمی کاملا حذف می‌شد!

بیشتر بخوانید: قابلیت ذخیره پیام در واتساپ ارائه شد

استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی هوشمند محقق شد

واتس‌اپ پس از مدت‌ها امکان استفاده از یک حساب کاربری واتساپ روی چند گوشی هوشمند را فراهم کرد. هر گوشی هوشمندی که به حساب واتس‌اپ شما متصل شود، به‌طور مستقل کار خواهد کرد و رمزگذاری سرتاسری این پیام‌رسان تغییری نخواهد داشت.

امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران در سال‌های گذشته بود و حالا واتس‌اپ آن را در اختیار کاربران قرار داده است؛ البته باید گفت برخی پیام‌رسان‌ها ازجمله تلگرام مدت‌هاست این قابلیت را ارائه کرده‌اند.

استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی هوشمند محقق شد

کاربران با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانند گوشی دوم را به‌عنوان یکی از چهار دستگاه اضافه به حساب اصلی‌شان وصل کنند؛ درست مانند مرورگر وب، تبلت‌ها و دسکتاپ‌ها. هر گوشی هوشمندی که به واتس‌اپ وصل شود، به‌طور مستقل کار خواهد کرد و تغییری در رمزگذاری سرتاسری این پیام‌رسان هم ایجاد نخواهد شد. درصورتی‌که دستگاه اصلی برای مدت طولانی غیرفعال باشد، تمام دستگاه‌های متصل به آن از حساب خارج خواهند شد.

این قابلیت از امروز برای تمام کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان منتشر شده است، اما احتمالاً چند هفته طول می‌کشد تا تمام افراد به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند با واردکردن شماره خود در واتس‌اپ وب، به‌جای اسکن کد QR، یک کد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فعال شدن استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر