coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد

برای دانلود‌ و تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد که در ژانر تاریخی است و از صدا و سیمای ایران منتشر می‌شود، همراه ما باشید.

سریال ایرانی آتش باد قسمت 34 به مسائل خاص جامعه‌ امروز می‌پردازد که دیدنش به شدت توصیه می‌شود. «جشن سربرون» نام قبلی سریال بود که به اسم آتش و باد تغییر داده شد روایتگر داستانی عاشقانه در دوران پیش از مشروطه است.

سریالی که قرار است برگی تازه از تاریخ کشورمان را به نمایش درآورد. در این سریال مخاطبان نگاهی به کمپ انگلیسی‌ها با کاراکتری به نام «مستر نوئل انگلیسی» داشته و همچنین خانه قوام، بیمارستان مرسلین، خانه آقا ضیاء، انجمن محمدیه و کوچه‌های شیراز و بخش‌های کنسولگری انگلیس را در محورِ ماجراهای بهادرخان (حسین محجوب) می‌بینند.

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد

تماشای آنلاین قسمت ۳۴ سریال آتش و باد
سریال ایرانی آتش باد قسمت 34, قسمت 34 آتش باد

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه ، صدرالدین حجازی، سپهر محمودی، نادر فلاح، مریم موسویان، مجتبی واشیان، بیوک ‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، مهران نعیمی، ابراهیم برزیده، اشکان آبگون،محمد مظفر، سیامک اشعریون و پرویز بزرگی از بازیگران این سریال هستند. لینک تماشای قسمت 34 آتش باد در ادامه پیوست شده است.

برای تماشای آنلاین و دانلود قسمت 34 سریال آتش و باد بر روی لینک ذیل کلیک کنید:

قسمت 34 سریال آتش و باد

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر