coinex
راهنمای خرید تکراتو

استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آپدیت جدید Phone Link میسر شد

آپدیت جدید نرم‌افزار Phone Link، استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی را فراهم کرده است.

استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آپدیت جدید نرم‌افزار Phone Link امکان‌پذیر شد. با اضافه شدن برنامه آی‌مسیج به Phone Link، مایکروسافت برای اولین‌بار پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. بدین‌وسیله از حالا امکان دریافت و ارسال پیام‌های آی‌مسیج در سیستم‌عامل‌های ویندوزی را خواهید داشت.

مایکروسافت 4 سال پیش برنامه Phone Link را با هدف اتصال گوشی‌های هوشمند به سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. این نرم‌افزار تاکنون آپدیت‌های زیادی را تجربه کرده و ویژگی‌های بسیاری نیز به آن اضافه شده است. برنامه Phone Link تا همین چندوقت پیش فقط امکان اتصال به گوشی‌های اندرویدی را داشت و کاربران iOS از ویژگی اتصال گوشی‌های خود به ویندوز بی‌بهره بودند. اما حالا غول تکنولوژی جهان امکان اتصال گوشی‌های آیفون را نیز به این نرم‌افزار اضافه کرده و ظاهراً قرار است در آینده ویژگی‌های بسیاری نیز به آن اضافه کند.

بیشتر بخوانید: امکان دانلود اپلیکیشن خارج از اپ استور در iOS‌ 17 فراهم می‌شود

استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی میسر شد

مایکروسافت جدیدترین به‌روزرسانی Phone Link را منتشر و پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS را برای اولین بار به این اپلیکیشن اضافه کرد. نسخه‌ جدید Phone Link به کاربران آیفون امکان می‌دهد به کامپیوترهای مجهزبه ویندوز ۱۱ متصل شوند و پیام‌های آی‌مسیج را ارسال و دریافت کنند. Phone Link همچنین برقراری و دریافت تماس و مشاهده‌ نوتیفیکیشن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید:

به‌روزرسانی جدید Phone Link در ۸۵ کشور به ۳۹ زبان مختلف قابل‌دسترس است و تا حدوداً 3 هفته‌ دیگر تمامی کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند ازطریق Phone Link به آیفون متصل شوند.

استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی میسر شد

بر اساس گزارش ورج، اپلیکیشن Phone Link پیام‌ها را ازطریق بلوتوث برای مخاطبان ارسال می‌کند. در ادامه سیستم‌عامل iOS جلوی این پیام‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را ازطریق سرویس آی‌مسیج ارسال می‌کند. آیفون‌های اپل به شیوه‌ای مشابه تشخیص می‌دهند که در حال ارسال پیام به آیفونی دیگر هستید یا نه؛ پیام‌هایی که در بین دو آیفون ارسال می‌شوند به رنگ آبی درمی‌آیند و پیام‌های دیگر به رنگ سبز قابل‌رؤیت هستند.

Phone Link در حال حاضر به شیوه‌ای محدود از سیستم‌عامل iOS پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایش صرفاً شامل مشاهده‌ نوتیفیکیشن و برقراری تماس و ارسال پیامک به یک مخاطب است نه گروهی از مخاطبان. برخلاف اندروید، نمی‌توانید اپلیکیشن‌های آیفون را روی کامپیوتر ویندوزی اجرا کنید.

به‌علاوه امکان همگام‌سازی تصاویر وجود ندارد. مایکروسافت در داخل اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ امکان همگام‌سازی تصاویر را با آی‌کلاد فراهم کرده است. بدین ترتیب بعید نیست که Phone Link نیز در آینده به چنین قابلیتی مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استفاده از آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آپدیت جدید برنامه Phone Link چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر