;
coinex

تماشا کنید: جدیدترین رندرهای آیفون 15 پرو

جدیدترین تصاویر رندرهای آیفون 15 پرو خبر از لبه‌های گردتر و دکمه‌های تنظیم‌ صدای لمسی در این پرچمدار محبوب و آینده شرکت اپل خواهد داد.

باتوجه به گذشت حدود 6 ماه از معرفی آیفون 14، حالا بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های اپل، از هم‌اکنون در انتظار معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل به‌سر می‌برند. درواقع یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این هیاهو بین طرفداران این برند، شایعات مربوط به تغییرات احتمالی در طراحی آیفون 15 باشد.

براساس گزارش فون‌آرنا، احتمالاً اپل تصمیم به ایجاد تغییرات مهمی در طراحی مدل‌ پرو و پرو مکس آیفون 15 داشته باشد. درحال‌حاضر هم رندرهای آیفون 15 پرو با کیفیت منتشر شده که نمایانگر ابعاد مختلف طراحی این دستگاه است.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از تراشه کم مصرف آیفون 15 پرو منتشر شد؛ دکمه‌های فیزیکی جدید حتی در زمان خاموشی هم فعال می‌مانند

رندرهای آیفون 15 پرو نماینگر تغییرات ظاهری این گوشی

باتوجه به رندرهای جدید آیفون 15 پرو، به‌نظر ابعاد این گوشی نسبت‌ به آیفون 14 پرو کوچک‌تر خواهد بود و لبه‌های گرد آن منجر به فراهم‌سازی تجربه کاربری بهتری در دست گرفتن این گوشی خواهد شد.

رندرهای آیفون 15 پرو

در زمینه مهم‌ترین تغییرات اعمال‌شده در طراحی آیفون 15 پرو باید به حاشیه‌های باریک‌تر، دکمه‌های لمسی تنظیم صدا و قاب تیتانیومی کاملاً جدید با لبه‌های گرد اشاره داشت. افزون‌براین، رندرهای جدید این گوشی حاکی از افزایش دوباره ابعاد ماژول دوربین پشتی آن است.

رندرهای آیفون 15 پرو

از دیگر تغییرات آیفون 15 پرو، باید به حذف درگاه لایتنینگ و استفاده از پورت USB-C اشاره کرد که در این صورت برای نخستین‌بار استفاده از این استاندارد در گوشی‌های هوشمند اپل به چشم خواهد خورد.

رندرهای آیفون 15 پرو

در پایان لازم به ذکر است که تصاویر جدید منتسب‌ به آیفون 15 پرو بیانگر عرضه این گوشی در رنگ جدید قرمز خواهد بود که نسبت‌ به آیفون‌های قرمز پیشین، به صورت تیره‌تری نمایان است. مطابق روال همیشگی به‌نظر سری آیفون 15 در ماه سپتامبر امسال رسماً رونمایی خواهد شد.

رندرهای آیفون 15 پرو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین تصاویر رندرهای آیفون 15 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر