;
coinex

تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس ؛‌ پایان ترند کرونایی شبکه‌های اجتماعی!

در پی موج اخراج نیروهای کار شرکت‌های تکنولوژی محور شاهد تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس طی مدت اخیر در این شبکه اجتماعی محبوب بودیم.

شبکه اجتماعی «کلاب‌ هاوس» که مبتنی بر صوت است پس از ورود موفق خود به بازار توانست بسیاری را مجذوب خود کند، اما حالا شاهد تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس هستیم.

به نظر این شبکه اجتماعی از این اقدام هدف ساده سازی تیم کاری خود را دنبال می‌کند. حتی شایعاتی درباره قصد کلاب‌هاوس برای جذب نیروهای جدید و تازه نفس در این مجموعه شنیده می‌شود؛ چرا که پروسه جذب نیرو در این شرکت با توقف روبرو شده است و هنوز برای تعدادی از ردیف‌های شغلی موقعیت استخدامی موجود است. در نتیجه پروسه جذب نیرو به‌ویژه برای برخی بخش‌ها اعم از بخش مهندسی و طراحی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: تداوم تعدیل نیرو در متا ؛ 4000 هزار نفر دیگر اخراج می‌شوند!

ادامه بحران در شرکت‌های تکنولوژی محور؛ تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس

بنیانگذاران این استارتاپ البته جزئیات بیشتری در خصوص تعداد کارمندان اخراج شده و تعداد پرسنلی فعال در این شرکت ارائه نداده است. بااین‌حال کلاب‌هاوس در این بازه زمانی خیلی سریع موفق به جلب توجه کاربران بسیاری در سراسر جهان شده است. به نظر در دوران پساکرونا که فعالیت دورکاری با کاهش روبرو شده، کلاب‌هاوس هم با نوساناتی مواجه شده است.

در پست منتشر شده در خصوص تعدیل نیروی کلاب هاوس این نکته نیز مورد اشاره قرار گرفته که افراد اخراجی به مدت چند ماه از خدمات درمانی و مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند استفاده کنند. همان‌طور که اعلام شد، هنوز تعداد نفرات اخراج شده از این شبکه اجتماعی مشخص نشده و حتی معلوم نیست چند نفر از کارمندان این شرکت برنامه تداوم فعالیت خود در این شبکه اجتماعی را در سر دارند. بااین‌حال آنچه مشخص است بیش از 50 درصد کارمندان این شرکت، از کار خود خارج شده‌اند.

تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس

لازم به ذکر است در اکتبر سال 2022 سخنگوی کلاب‌هاوس به این نکته اشاره داشت که بیش از 100 نفر در این شرکت شاغل هستند. از سویی تعدیل نیروی بیش از 50 درصد پرسنل یک شبکه اجتماعی تعداد زیادی به حساب می‌آید. این شبکه اجتماعی البته توضیح دقیقی در خصوص علت اخراج‌ها ارائه نکرده است. احتمالاً با بازگشت کارمندان به دفاتر کاری در دوران پساکرونا، میزان استفاده از این شبکه اجتماعی هم کاهش خواهد یافت. کلاب‌هاوس به این نکته نیز توجه کرده که برخی از کارمندان از قبل به فکر فعالیت در شرکت دیگری بوده و به‌دنبال فرصت‌های شغلی بهتری نیز بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعدیل 50 درصد از نیروی کار کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر