coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد

شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد. تا چند روز دیگر فرآیند ثبت‌نام در این طرح آغاز خواهد شد.

شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو توسط وزارت صمت اعلام شد. امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد که متقاضیان دومین طرح فروش خودرو می‌توانند از روز 16 اردیبهشت‌ماه 1402 نسبت‌به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. مانند دور پیش اولین پیش‌نیاز این طرح نیز، ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های عامل است.

بیشتر بخوانید: پیشفروش 500 هزار خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت اردیبهشت 1402 [+زمان و جزئیات]

شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در رابطه با ثبت‌نام دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیان کرد:

از روز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرآیند ثبت‌نام متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز می‌شود، متقاضیان خرید خودرو بعد از اعلام زمان‌ و شرایط ثبت‌نام، نسبت‌به افتتاح حساب وکالتی و ثبت‌نام در طرح مذکور اقدام کنند.

قالیباف تاکید کرد: «قبل از اطلاع‌رسانی برای آغاز فرآیند ثبت‌نام طرح یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان نسبت‌به افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنند.»

شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ‌

پیش از اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه افتتاح حساب وکالتی مجاز نیست، بنابراین متقاضیان مرحله دوم در بازه زمانی که اعلام می‌شود نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند.

متقاضیانی که در مرحله اول ثبت‌نام کردن و خواستار شرکت مجدد در دومین طرح یکپارچه خرید خودرو را دارند می‌توانند به پروفایل خود مراجعه و انصراف خود را از طرح نخست فروش خودرو در سامانه اعلام کنند تا امکان ثبت‌نام در مرحله دوم ثبت‌نام خودرو را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ شرایط ثبت نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر