coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پست انتقادی صادق زیباکلام در توئیتر در روز معلم

پست انتقادی صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی، نویسنده و از کارشناسان ایرانی با گرایش اصلاح‌طلبی و نوآزادی‌خواهانه در توئیتر را در ادامه بخوانید.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خود نوشت:

خرید بلیط هواپیما

امروز روز معلم است، دریافت پیام از دانشجویانی که سی سال پیش با من کلاس داشتند خیلی دلچسب بود. اما دلچسب‌ترین تبریک مال دانشگاه تهران بود که به مناسبت روز معلم گفتند اتاقم را باید تحویل بدهم. بغض گلویم را گرفت مانده‌ام با قاب عکس‌هایم که تاریخ تحولات ایران است و گلدان‌هایم چه کنم؟

بیشتر بخوانید: انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران [+عکس]

پست انتقادی صادق زیباکلام

انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران
انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران

انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران در رابطه با چه بود؟ او از این منتقد بود که در روز معلم از او خواستند که اتاقش در این دانشگاه را خالی کند. او تعریف روشنفکر برپایه شیوهٔ دینداری و تعهد را نمی‌پذیرد، هرچند پسوندهایی که در تعریف یک روشنفکر ممکن است به‌کار رود را بی‌دلیل نمی‌داند.

هر روشنفکری که خواسته تحول اساسی در جامعه‌اش ایجاد کند، موفق نشده‌است.

صادق زیباکلام مفرد متولد ۲۲ خرداد ۱۳۲۷ استاد علوم سیاسی، نویسنده و از کارشناسان ایرانی با گرایش اصلاح‌طلبی و نوآزادی‌خواهانه است. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد دارد. او استاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بود و هم‌اکنون استاد تمام دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

دختر کوچک وی مریم زیباکلام و دختر بزرگ وی سارا زیباکلام است که زیباکلام او را دقیقاً در نقطه مقابل خود می‌داند. سارا با پسر احمد توکلی ازدواج کرده‌است. زیباکلام می‌گوید نه او و نه توکلی هیچ نقشی در این ازدواج نداشته‌اند و آن دو پس از آشنا شدن در روزنامه همشهری با هم ازدواج کرده‌اند.

توئیت انتقادی صادق زیباکلام

توئیت انتقادی صادق زیباکلام
توئیت انتقادی صادق زیباکلام

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر