;
coinex

جنجالی و شگفت‌آور: فتوشاپ بنیاد شهید روی عکس الداغی و افزودن ریش به چهره او! [+عکس]

یاسر عرب فعال اجتماعی به بازتاب ماجرای فتوشاپ بنیاد شهید روی عکس الداغی و افزودن ریش به چهره او پرداخته است. اما آیا واقعا بنیاد شهید اینکار را کرده است؟

ماجرای شهید الداغی یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات ایام اخیر کشور بوده و شهادت این جوان رعنا بی‌تردید دل هر انسانی را فارغ از اعتقادات دینی و باورهای فرهنگی به درد می‌آورد. اما سواستفاده‌هایی که بعضا از افراد از جان گذشته‌ای چون الداغی در کشور ما می‌شود به نوبه خود نوبر است. در جدیدترین مورد، بنیاد شهید در اقدامی عجیب به عکس شهید الداغی ریش اضافه کرده است!

فتوشاپ بنیاد شهید روی عکس الداغی

یاسر عرب، فعال اجتماعی در خصوص افزودن ریش به تصویر شهید الداغی نوشت:

دست از شیادی بردارید

بنیاد شهید به تصویر صورت حمیدرضا الداغی ریش اضافه کرده!

«ما مبتلا شدیم به روزگاری که نیست اندرو آداب اسلام و نه اخلاق جاهلیت و نه احکام خداوندان مروّت.»

جای این پرسش حالا باقی است که مگر اصالت به ریش است و غیرت و شهامت با ریش و محاسن معنا می‌شود که بنیاد شهید با چنین حرکت بی‌معنایی چهره این جوان را تغییر داده است! اصلا با اجازه چه کسی شما به خود اجازه داده‌اید مطابق با سلیقه‌تان تصویر این جوان را تغییر دهید؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فتوشاپ بنیاد شهید روی عکس الداغی چیست؟ شما این حرکت را چطور تفسیر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (232 نظر)

    مسلما همین طور است ، اینها سالهاست در بند ماده و تن هستند ، ریش و تسبیح و چادرم جای مهر و ،،، هرگز جای حقیقت انسانی که همان روح بی انتهای الهی است را نخواهد گرفت ، اینها حتی تعریف شهید را نیز مطابق منافعشان تغییر دادند ، چه رسد به چهره

    پاسخ

    هرکی این حرفو زده عسل زیادی خورده! مردمو چه فرض کری جناب خبری که این تیترو زدی؟ عکس۳در۴ شهید دور صورتش سایه داره ، وقتی رفته رو چاپ انبوه سایز بزرگ، سایه پررنگتر شده! هرکی این شایعه را درست کرده و کسی هم بدون دقت مزخرف مینوسه واقعا، خیلی دیگه….. خصوصا سازنده این شایعه که خودشه.

    پاسخ

    , تروخدا اسم با جا زدن اسم این عزیر به عنوان بسیجی ، حرمت اسم ایشون را از بین نبرید

    پاسخ

    سه تا تاسف دارم:
    تاسف اولم برای شهادت ایشون هست که درود به غیرت و مردونگی این انسان بزرگوار. من خودم یه مردم و باید اعتراف کنم که در شجاعت حتی نصف ایشونم نیستم.🖤🖤🖤
    نظراتو خوندم، تاسف دومم به خاطر این شکاف عمیق فکریه که بین مردم به وجود اوردن. یه عده به قول معروف شدن ارزشیو انقلابی و یه عده هم مقابل اینا🤦‍♂️
    و تاسف سومم هم به خاطر تحریف عکس این شهید بزرگوار هست. فوتوشاپ عکس ایشون از نماد بی غیرتی و بیشعوریه

    پاسخ