coinex
راهنمای خرید تکراتو

دادگاه طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ + تصویر عروسی ازگی مولا

دادگاه طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ بعد از انتشار خبر جدایی اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر در هجدهم اردیبهشت 1402 برگزار شد. این زوج توافقی جدا شدند.

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ که شهریور ماه ازدواج کردند، خیلی زود متوجه شده‌اند که نمی‌توانند با هم زندگی کنند. این زوج چند جلسه به مشاوره نیز مراجعه نمودند، اما فایده‌ای نداشت و روز گذشته از یکدیگر طلاق گرفتند.

برای اطلاع از پشت پرده جدایی اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر به لینک ذیل مراجعه نمایید:

ببینید: سکوت دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

دادگاه طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

طلاق اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر
طلاق اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر

در مراسم گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، اوزهان کوچ به تنهایی در این مراسم حضور داشت و حلقه در دست نکرده بود. این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران در رابطه با طلاق اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر حساس‌تر شوند.

دادگاه این زوج هنرمند در هجدهم ادردیبهشت 1402 برگزار شد. دمت چهل دقیقه زودتر از اوزهان کوچ در دادگاه حاضر شد و بعد از رای دادگاه به طلاق، این زوج به صورت جدا از هم دادگاه را ترک کردند. این زوج در برابر سوال‌های خبرنگاران سکوت کرده و با سرعت محل را ترک کردند.

سکوت دمت اوزدمیر دربرابر خبرنگاران بعد از طلاق

لحظه ورود دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) به دادگاه خانواده:


دمت حدود چهل دقیقه زودتر از اوزهان کوچ به دادگاه رسید و تنها بود، اما اوزهان به همراه چند نفر دیگر وارد ساختمان دادگاه شد. ویدیوی لحظه ورود اوزهان کوچ را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:


تصویری از عروسی ازگی مولا و مصطفی

ازگی مولا بازیگر زیبا و معروف ترکیه که او را از سریال آپارتمان بی‌گناهان و فیلم‌هایی مثل جلال و جرن، به اندازه شوهرت حرف بزن و … به یاد دارید، بعد از مدت‌ها رابطه با مصطفی، بالاخره ازدواج کردند. در ادامه تصویری از لباس عروس ازگی مولا را تماشا کنید:

تصویری از عروسی ازگی مولا و مصطفی
تصویری از عروسی ازگی مولا و مصطفی, لباس عروس ازگی مولا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر