;
coinex

هوش مصنوعی Duet گوگل برای جیمیل عرضه می‌شود

رونمایی رسمی هوش مصنوعی Duet گوگل به‌زودی انجام می‌شود. این هوش مصنوعی مولد اواخر امسال برای حساب‌های Workspace تجاری و مصرف‌کننده ارائه می‌شود.

از مدت‌ها قبل اخباری از گوگل منتشر شد که حاکی از آزمایش رسمی قابلیت‌هایی بود که منجر به تسهیل بهره‌وری بیشتر کاربران جیمیل و داکس می‌شد. در همین راستا هوش مصنوعی Duet گوگل به عنوان یک ابزار مولد در این عرصه در آینده به برنامه‌های Slides، Sheet و Meet راه خواهد یافت.

هوش مصنوعی مولد، در اسلایدهای Google، امکان تولید تصویر را با پیام‌های متنی فراهم می‌کند. در همین زمینه پنلی تحت عنوان «Help me visualization» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که طی آن توانایی انتخاب سبک را با هر چیزی دارند: هیچ، عکاسی، تصویرسازی، پس‌زمینه و کلیپ آرت. لذا در ادامه مجموعه‌ای از 6 تا 8 طرح با ویژگی «مشاهده بیشتر» در اختیارتان می‌گذارد.

بنابراین دوئت حس همکاری متنی را ایجاد می‌کند و این همان نوع نگاه گوگل به رابطه‌ کاربران و هوش مصنوعی است. لازم به ذکر است که چنانچه این نام برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، باید گفت که کروم از این اسم جهت طراحی مجدد بهره می‌برد اما هیچگاه راه‌اندازی نشده بود.

طبق اعلام گوگل، قابلیت‌های این هوش مصنوعی گوگل در اواخر سال جاری برای حساب‌های Workspace تجاری و مصرف‌کننده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مدل زبانی PaLM 2 برای رقابت با GPT-4 رسما توسط گوگل معرفی شد

قابلیت‌های هوش مصنوعی Duet گوگل

با این ابزار در گوگل داکس، جیمیل و Slides پنلی به اسم Sidekick کنار آواتار نمایه شما در گوشه سمت راست بالا در دسترس قرار می‌گیرد که توانایی تجزیه و تحلیل ایمیل یا سند شما را دارد. افزون‌براین، از طرفی یادداشت‌های بلندگو را برای هر اسلاید فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی Duet گوگل

هوش مصنوعی دوئت گوگل در Google Meet امکان استفاده جهت ایجاد تصاویر پس‌زمینه را نیز دارد. این یک قابلیت ظریف و شخصی بوده که موارد پراهمیت از نظر هر کاربر را به اطرفیان و دوستان او نشان می‌دهد. همچنین امکان جایگزینی تصویری با یک تصویر جذاب دیگر فراهم است و کلیه این‌ها صرفاً با چندکلیک امکان‌پذیر است.

گوگل شیتز از هوش مصنوعی مولد در تولید اتوماتیک جدول بهره می‌برد که در فیلد Help me organize قابل بهره‌برداری است؛ به عنوان مثال «فهرست مشتری و حیوان خانگی برای کسب‌وکار بیرون بردن سگ‌ها» به شما ستون‌هایی از جمله سگ، آدرس، ایمیل، تاریخ، زمان، زمان و نرخ را نشان می‌دهد که البته پیش از درج به صورت پیش‌نمایش به شما نشان داده خواهد شد.

هوش مصنوعی Duet گوگل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هوش مصنوعی Duet گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر