;
coinex

سونی اکسپریا 10 مارک 5 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سونی اکسپریا 10 مارک 5 رونمایی شد. سونی جدیدترین گوشی خود را از خانواده محبوب اکسپریا به‌زودی وارد بازار می‌کند.

سونی اکسپریا 10 مارک 5 جدیدترین گوشی میان‌رده شرکت سونی معرفی شد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 695 بهره می‌برد و باوجود باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارای وزنی بسیار سبک است. مطابق آنچه که قبلاً از سونی دیده‌ایم طراحی این گوشی نیز مانند نسل‌های قبلی خود است و تفاوت زیادی نمی‌توانید در آن پیدا کنید. در ادامه با مشخصات گوشی میان‌رده جدید سونی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سونی 2022 ؛ گوشی های جدید اکسپریا

مشخصات گوشی میان‌رده سونی اکسپریا 10 مارک 5

سونی پرچم‌دار سری وان خود را معرفی و درکنار آن از میان‌رده‌ جدیدش یعنی Xperia 10 V را هم رونمایی کرد. این محصول با وزن ۱۵۹ گرم، سبک‌ترین گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی بازار محسوب می‌شود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۵ از تراشه‌ اسنپدراگون ۶۹۵، رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد و علاوه‌براین از درگاه کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند.

گوشی میان‌رده سونی اکسپریا 10 مارک 5 معرفی شد

از دیگر ویژگی‌های گوشی میان‌رده‌ جدید سونی می‌توان به نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED با وضوح Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اشاره کرد. این صفحه‌نمایش با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس محافظت می‌شود و پشت آن همچنان پلاستیکی است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ارتقاء مهم دیگر Xperia 10 V، دوربین اصلی است. این گوشی اکنون از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر 1/2.0 اینچی و f/1.8 بهره می‌برد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید با زاویه‌ دید ۱۲۰ درجه سیستم دوربین سه‌گانه‌ این دستگاه را تکمیل می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی میان‌رده نیز ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی میان‌رده سونی اکسپریا 10 مارک 5 معرفی شد

از دیگر ویژگی‌های اکسپریا ۱۰ مارک ۵ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که به ادعای سونی پس‌از سه‌سال استفاده همچنان ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ می‌کند. سرعت شارژ این دستگاه هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود ۲۱ واتی باشد. گوشی میان‌رده‌ جدید سونی از گواهی IP65/58 بهره می‌برد و به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از صدای Hi-Res و همچنین بلندگوهای دوگانه‌ استریو مجهز شده است.

اکسپریا 10 V از اواسط ژوئن در چهار رنگ سبز، آبی، سفید و مشکی با برچسب ۴۴۹ یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی میان‌رده سونی اکسپریا 10 مارک 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر