;
coinex

نسخه محدود گلکسی S23 اولترا معرفی شد

سامسونگ نسخه محدود گلکسی S23 اولترا پرچمدار خود در را در پکی ویژه همراه با گلکسی واچ 5 و شارژر بی‌سیم دوگانه ارائه می‌کند.

سامسونگ اخیراً از نسخه محدود گلکسی اس 23 اولترا خود رونمایی کرده که برخلاف انتظارات، در رنگی به‌خصوص یا به‌همراه قابلیت‌های جدید ارائه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

جزئیاتی از نسخه محدود گلکسی S23 اولترا

این نسخه شامل هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی می‌شود و دارای رنگ مشکی است. همچنین در کنار مدل آبی ۴۴ میلی‌متری غیر LTE گلکسی واچ 5 و شارژ بی‌سیم دوگانه‌ 15 وات ارائه خواهد شد.

نسخه محدود گلکسی S23 اولترا

سامسونگ این بسته‌ شامل دستگاه‌ها را با قیمت 1365 دلار به بازار عرضه می‌کند. این در حالی است که برای خرید جداگانه‌ گلکسی S23 اولترا و گلکسی واچ 5 و شارژ بی‌سیم باید 1755 دلار هزینه پرداخت شود. سامسونگ تصمیم دارد نسخه محدود گلکسی S23 اولترا را تا پایان ماه جاری میلادی در ویتنام به فروش برساند.

خریداران نسخه محدود گلکسی S23 اولترا از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهد بود؛ اعم از تخفیف تا حداکثر 255 دلار، قسط با سود صفر درصد و دسترسی به سالن تجاری در فرودگاه.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه نسخه محدود گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر