;
coinex

حضور جنجالی جادی میرمیرانی در دانشگاه خواجه نصیر با شلوار راحتی

تصاویری از حضور جنجالی جادی در دانشگاه خواجه نصیر با شلوار راحتی در فضای مجازی منتشر شد که کاربران را کنجکاو علت این حرکت کرد. اما جادی میرمیرانی کیست؟

جادی میرمیرانی کیست؟

امیرعماد میرمیرانی معروف به جادی فعال حوزه تکنولوژی که در جریانات اخیر ۱۴۰۱ بازداشت شده بود، در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲، برای سخنرانی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با شلوارک رفته بود و حراست دانشگاه اجازه ورود او را با شلوارک نداده بودند.

جادی هم با پوشیدن شلواری گل گلی در مراسم حاضر شد. تصاویر جالبی از این استاد برنامه نویسی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری همراه داشت.

جادی یکی از پرطرفدارترین فعالان حوزه تکنولوژی است که بسیاری از برنامه نویسان خود را مدیون وی می‌دانند.

آموزش‌های جادی زمینه‌های مختلفی را در میان علوم کامپیوتر در بر می‌گیرند. یکی از این زمینه‌ها مدیر سیستمی لینوکس یا lpic است. این دوره برای تمام کسانی که علاقه یا نیاز به کار با سرور یا مدیریت سیستم از طریق لینوکس دارند، کاربردی خواهد بود. جادی lpic را به صورت کاملا رایگان با روشی نوین آموزش داده و یک دوره عالی برای آمادگی آزمون‌های lpic101 و lpic102 فراهم کرده.

جادی میرمیرانی در ابتدای فعالیت وبلاگ‌ها در ایران، وبلاگی به نام جادی که درباره حوزه دیجیتال و کامپیوتر بود راه اندازی کرد. جادی یکی از اولین پادکسترهای ایرانی است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را در زمینه تولید و انتشار پادکست شروع کرد.

تصاویر حضور جنجالی جادی در دانشگاه خواجه نصیر با شلوار راحتی

جادی دانشگاه خواجه نصیر را ترکاند!

نمونه ای از تصویر منتشر شده درباره حضور جادی میرمیرانی با شلوار گل گلی در دانشگاه :

جادی میرمیرانی با شلوار گل گلی در دانشگاه
جادی دانشگاه خواجه نصیر

تصاویر مرتبط با حضور جادی میرمیرانی با شلوار گل گلی در دانشگاه خواجه نصیر را در لینک ذیل تماشا کنید:

جادی دانشگاه خواجه نصیر را ترکاند! + [فیلم و عکس جادی با شلوار گل گلی را ببینید]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر