;
coinex

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم رسما تایید شد

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم تأیید شد. یکی از سریال‌های مهیج شبکه استریم فیلم نتفلیکس با دو پله جهش از 3 به 4 و از 4 به 5 خواهد رسید.

با اعلام شبکه نتفلیکس تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم تأیید شد. این سریال که تاکنون در 3 فصل از شبکه یاد شده پخش شده قرار است برای فصل‌های 4 و 5 از لیام همسورث به جای هنری کویل استفاده کند. جالب اینجاست که نتفلیکس درحال فیلم‌برداری فصل 4 این سریال است و عنوان کرده که فصل 5 نیز بلافاصله بعد از آن فیلم‌برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی اعلام شد

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم رسماً توسط نتفلیکس تأیید شد

سپتامبر گذشته، فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Witcher بعد از مدت پنج ماه رسماً به پایان رسید. یک ماه بعد از پایان فیلم‌برداری فصل سوم، خبری مبنی‌بر جدا شدن هنری کویل از این سریال به‌صورت رسمی منتشر شد. بر همین اساس، از فصل چهارم لیام همسورث وظیفه‌ ایفای نقش گرالت را بر عهده خواهد داشت.

چندی پیش، گزارشی مبنی‌بر ساخت فصل چهارم و پنجم سریال به‌صورت پشت سر هم منتشر شد. در این گزارش ذکر شده بود که فیلمنامه‌ فصل چهارم و پنجم The Witcher به‌صورت همزمان نوشته می‌شود و کار فیلم‌برداری این دو فصل هم به‌صورت همزمان انجام خواهد شد.

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم رسناً توسط نتفلیکس تأیید شد

البته این موضوع چندان برای نتفلیکس غریب به شمار نمی‌آید. چرا که قبلاً هم شاهد فیلم‌برداری سه فصل از سریال Vikings: Valhalla به‌صورت پشت سر هم و تنها با وقفه‌های بسیار مختصر بودیم.

حالا سوفی هالند، مسئول انتخاب بازیگران The Witcher که پیش از این روی سریال‌هایی مثل Wednesday و Shadow and Bone هم کار کرده، در طی مصاحبه‌ای با ددلاین به‌صورت رسمی این موضوع را تایید کرد که لیام همسورث و سایر بازیگران برای ساخت فصل پنجم سریال باز خواهند گشت. او گفت:

به‌زودی فیلم‌برداری فصل چهارم را با لیام همسورث شروع می‌کنیم و بعد از یک استراحت کوتاه، به سراغ فصل پنجم خواهیم رفت.

همچنین لورن اشمیت، شورانر سریال از به پایان رسیدن سریال بعد از جدایی هنری کویل صحبت کرده بود. بااین‌حال، اخیرا او در طی مصاحبه‌ای با توتال فیلم گفت که هنوز «داستان‌های زیادی برای گفتن» باقی مانده است.

فصل سوم سریال The Witcher در قالب دو بخش روی نتفلیکس پخش خواهد شد. بخش اول در تاریخ ۸ تیرماه (۲۹ ژوئن) و بخش دوم یک ماه بعد پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال قشنگیه فانتزی و ترسناک من که لذت بردم از تماشای این سریال

    پاسخ