;
coinex

جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ مهمترین حامی ارزهای دیجیتال در آمریکا است

آنطور که برمی‌آید ظاهراً جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ یکی از مهمترین حامی ارزهای دیجیتال به‌خصوص بیت‌کوین در آمریکا است.

ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا که از آن به‌عنوان جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ یاد می‌شود، برخلاف دو نامزد انتخاباتی دیگر حمایت خود از جامعه ارزهای دیجیتال و به‌خصوص بیت‌کوین را اعلام کرد. وی که کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴ شده، بارها از جوامع رمزارزی حمایت کرده است و آنطور که معلوم است، بحث ارزهای دیجیتال یکی مباحث مهم در انتخابات 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: به زودی معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی امکان‌پذیر می‌شود

جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

ران دی سانتیس (Ron De Santis)، فرماندار ایالات فلوریدا رسماً اعلام کرد که وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ می‌شود. او حالا مهم‌ترین رقیب دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود.

بر خلاف ترامپ، دی سانتیس بارها از ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. او با سیاست‌های بانک مرکزی در مورد رمزارزها مخالف است. این نامزد جمهوری‌خواه روز چهارشنبه از همکاری با ایلان ماسک خبر داد. مالک پرحاشیه توییتر که زمانی خود از حامیان دونالد ترامپ بود، به‌نظر می‌رسد حالا یکی از مهم‌ترین حامیان دی سانتیس در انتخابات ۲۰۲۴ باشد؛ زیرا هر دوی آنها از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند و در موضوع «آزادی بیان» دیدگاه‌های مشترکی دارند.

جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
ران دی سانتیس صراحتاً در مصاحبه‌ای اعلام کرد همه شهروندان حق دارند معاملات بیت کوین انجام دهند. او با هر قانونی برای ممنوعیت رمزارزها مخالف است. این نامزد انتخاباتی گفت:

ما به عنوان دولت آمریکا از حق مردم برای معاملات رمزارزی دفاع خواهیم کرد.

او و حامیانش معتقدند که جو بایدن قصد نابود کردن کریپتوکارنسی را دارد. در ماه‌های گذشته دولت فعلی قوانین سفت و سختی علیه صرافی‌ها، استیبل کوین‌ها و دیگر پلتفرم‌های رمزارزی تصویب کرده است.

در طرف مقابل، رابرت اف کندی (Robert F. Kennedy)، نامزد دموکرات هم از حق شهروندان برای ذخیره یا خرید و فروش بیت کوین دفاع کرده است. فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، یکی‌دیگر از حامیان بیت کوین در حزب دموکرات است.

در حالی‌که دی سانتیس به‌همراه چند نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا کاملاً با قوانین بانک مرکزی در مورد رمزارزها مخالف هستند اما دولت این کشور عزم جدی برای نظارت هر چه بیشتر بر این بازار دارد. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد موضوع بیت کوین و ارزهای دیجیتال، یکی از بحث‌های داغ مصاحبه‌ها و مناظره‌های انتخاباتی آمریکا باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدی‌ترین رقیب بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر