;
coinex

انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان ؛ برنده توپ طلا رقیب رونالدو می‌شود؟

انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان به معنای کوچ آخرین بازیکن از مثلث هجومی سال‌های اخیر رئال مادرید همچون یار دیرین وی یعنی رونالدو به عربستان است.

به گزارش خبرورزشی، با وجود اینکه طبق مصاحبه آخر کریم بنزما شواهدی از ماندنی شدن ستاره 35 ساله فرانسوی در رئال‌مادرید را نشان می‌داد اما امروز باشگاه اسپانیایی به‌طور رسمی جدایی آخرین بازیکن از مثلث هجومی تاریخی این باشگاه موسوم به BBC را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: انتقال مسی به الهلال ؛ شایعه‌ای که حالا از همیشه جدی‌تر است!

انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان

در همین زمینه نیز سایت ESPN از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که درخواست به خدمت‌گیری بنزما را دارد رونمایی کرد. براساس اخباری به‌نظر حتی نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید جهت ارائه پیشنهادی با مبلغ هر فصل 200 میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی حضور دارند.

انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان

احتمالاً این پیشنهاد مالی الاتحاد به بنزما بزرگترین و پرسودترین گزینه به‌حساب بیاید و احتمالاً همین مبلغ نیز او را وسوسه کرده تا فوتبال خود را به عنوان رقیب کریستیانو رونالدو بازیکن کنونی باشگاه النصر عربستان ادامه دهد. این در حالی است که این دو بازیکن سابق رئال مادرید در کنار گرت بیل یکی از ترسناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را طی سال‌های اخیر تشکیل داده بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقال کریم بنزما به الاتحاد عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر