;
coinex

تماشا کنید: کودکی چهره‌های سیاسی معروف با هوش مصنوعی به نمایش درآمد [+فیلم]

باز هم هوش مصنوعی دست به‌کار شده و این‌بار کودکی چهره‌های سیاسی معروف را تصویرسازی کرده است.

تکنولوژی هوش مصنوعی از یک قابلیت بسیار ویژه و کاربردی به‌نام تصویرسازی بهره می‌برد که همانطور که از نامش پیداست می‌تواند هرچیزی را به نحوی که برایش تعریف می‌کنیم، ترسیم کند. این‌بار این تکنولوژی پیشرفته کودکی چهره‌های سیاسی معروف را به سبک و سیاق خود ترسیم کرده است که دیدنش خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: تصاویر هوش مصنوعی از زنان کشورهای مختلف جهان ؛ زن ایرانی از نظر هوش مصنوعی چه شکلی است؟ [+تصاویر]

تصویرسازی هوش مصنوعی از کودکی چهره‌های سیاسی معروف

ویدیویی جالب از کودکی چهره های سیاسی جهان که توسط هوش مصنوعی ساخته شده و در فضای مجازی و رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود را می‌توانید در پایین ببینید.

 

تاکنون در همین رسانه خبری، اخبار زیادی مبنی‌بر قابلیت تصویرسازی هوش مصنوعی منتشر کرده‌ایم که هرکدام درنوع خود بی‌نظیر بودند. تکنولوژی حاضر علیرغم اینکه چند سالی می‌شود که ظهور کرده، ولی تاکنون دوران کم‌فروغی را سپری می‌کرد و شاید خیلی‌ها حتی نام این فناوری را نشنیده بودند. اما داستان بازی را شرکت OpenAI با معرفی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT تغییر داد و حالا می‌بینیم که این تکنولوژی هرروز به تیتر یک اخبار تکنولوژی بدل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ترسیم کودکی چهره‌های سیاسی معروف با هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر