;
coinex

محمدرضا گلزار از اهالی رسانه بار دیگر شکایت کرد [+ویدیو و تصاویر عقد او]

شکایت محمدرضا گلزار از اهالی رسانه به چه علت بوده است؟ و سوال بهتر، گلزار از چه کسانی شکایت کرده است؟ در ادامه همراه ما باشید.

شکایت دوباره محمدرضا گلزار از اهالی رسانه و احضار آن‌ها به دادگاه، خبری است که حسین لامعی و بهمن بابازاده (منتقد و فعالان رسانه‌ایی) در صفحات شخصی‌شان اطلاع رسانی کرده‌اند. علت شکایت گلزار از اهالی رسانه چیست؟ و گلزار از چه کسانی شکایت کرده است؟

بیشتر بخوانید:

پشت پرده جنجالی استقبال عجیب از محمدرضا گلزار لو رفت ؛ آیا او سیاهی لشکر استخدام کرده؟!

اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش ؛ عروسی که غوغا به پا کرد

شکایت محمدرضا گلزار از اهالی رسانه

بعد از جنجال‌ هفته‌های گذشته پیرامون حضور رضا‌ گلزار در افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه و واکنش و انتقادها به حواشی این برنامه، رضا گلزار از تعدادی از اهالی رسانه شکایت کرد.

حسین لامعی و بهمن بابازاده (منتقد و فعالان رسانه‌ایی) در صفحات شخصی‌شان از شکایت محمدرضا گلزار از خود خبر دادند. هنوز مشخص نیست شکایت‌های تازه رضا گلزار تنها شامل همین دو نفر است یا روزنامه‌نگاران بیشتری را شامل می‌شود.

علت شکایت گلزار از اهالی رسانه

علت شکایت گلزار از اهالی رسانه
علت شکایت گلزار از اهالی رسانه

شکایتی که عنوانش اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عنوان شده است. گلزار پیش از این هم سابقه شکایت از اهالی رسانه را دارد. بعد از پیگیری‌های پوریا ذوالفقاری (منتقد سینما) درباره دستمزد این بازیگر برای برنامه «هفت خان» و انتشار خبری در این مورد، رضا گلزار از او شکایت کرد.

پرونده خبرسازی که در نهایت ذوالفقاری درباره نتیجه‌اش نوشت:

برای نشر اکاذیب اول در دادسرا قرار منع تعقیب صادر شد. پرونده دوم که شامل سه اتهام بود به دادگاه رفت. آن‌جا هم بابت دو اتهام افترا و نشر اکاذیب حکم تبرئه صادر شد و برای توهین جریمه نقدی. در مرحله تجدیدنظر به علت فقدان سابقه کیفری همین جریمه نقدی به مدت یک‌سال به حالت تعلیق درآمد و پرونده مختومه شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر