;
coinex

طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402 توسط پرشیا خودرو ابلاغ شد [+جرئیات]

شرکت پرشیا خودرو در جدیدترین اقدام خود از طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402 با برگزاری یک فستیوال فروش ویژه خبر داده است.

برگزاری این فستیوال از روز 21 خرداد کلید خواهد خورد و تا 30 خرداد 1402 تداوم خواهد داشت. در طول این فستیوال، متقاضیان با مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دفتر مرکزی پرشیا خودرو و سایر نمایندگی‌های این شرکت در شهر تهران و سایر نقاط کشور، امکان شرکت در طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402 را خواهند داشت.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خودروها و شرایط اقساط، متقاضیان امکان تماس با شماره 0214591 داخلی 3 را خواهند داشت. اما دیگر جزئیات طرح فروش بی ام و را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402

متقاضیان خرید خودروهای ب‌ام‌و و مینی قادر خواهند بود تا با حداقل پیش پرداخت به میزان 50 درصد و با بازپرداخت 12 ماهه، اقدامات لازم برای خرید این خودروها را به عمل آورند. همچنین، شرایط فروش با حداکثر پیش پرداخت 60 درصدی و بازپرداخت 12 ماهه هم قابلیت گزینش را دارد. خودروهای موجود در این طرح فروش به صورت اجاره به شرط تملیک ارائه خواهند شد. خریداران «خودروهای اعتباری» در این طرح، در صورت احراز شرایط، یک کاور شفاف بدنه نیز به‌دست خواهند آورد.

طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402

در حوزه خرید نقدی خودروهای ب‌ام‌و و مینی، شرکت پرشیا خودرو اقدام به اختصاص تخفیف کمیسیون به میزان 50 درصد را نیز انجام خواهد داد. همچنین، تخفیف خدمات بروزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌های خودرو تا 35 درصد و تخفیف کاور بدنه تا 15 درصد برای خریداران نقدی درنظر گرفته خواهد شد.

علاقمندان به خرید اعتباری و نقدی خودروهای ب‌ام‌و و مینی امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران-کرج، را خواهند داشت. همچنین، سایر نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در شهر تهران و سایر نقاط کشور هم به این منظور پاسخگوی متقاضیان محترم خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش اعتباری محصولات بی ام و و مینی خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر