coinex
راهنمای خرید تکراتو

معجزه تبلیغات ویدیویی در جذب مخاطب و افزایش مشتری

با توجه به اینکه هرکس روزانه به‌طور متوسط ​100 دقیقه را صرف تماشای ویدئوهای آنلاین می‌کند، استفاده از تبلیغات ویدیویی برای دستیابی به مشتریان بالقوۀ شما مهم‌تر از همیشه شده است.

با استفاده از تبلیغات ویدیویی می‌توانید بلافاصله کسب‌وکار خود را در مقابل چشمان میلیون‌ها مشتری یا خریدار بالقوه قرار دهید. ویدئو مارکتینگ در دستیابی به بسیاری از اهداف، از راه‌اندازی یک محصول یا خدمت جدید گرفته تا گسترش مخاطبانتان، فرصتی طلایی برای دستیابی به افراد مناسب، افزایش فروش و رشد کسب‌وکار به شما ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید از این فرصت برای ارتقای برند خود و دستیابی به مشتریان استفاده کنید، به خواندن این مقاله و مزایای تبلیغات ویدیویی ادامه دهید.

مزایای تبلیغات ویدیویی

احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویدئویی ارزش تلاش و زمان شما را دارد؟ بهتر است بدانید که اگر تبلیغات ویدیویی بخشی از استراتژی بازاریابی شما نیست، امتیازات زیادی را از دست خواهید داد. چرا؟ در ادامه به مهم‌ترین دلایل آن پرداخته‌ایم.

1) به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید

اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری هستید، ویدئو بهترین گزینه است. آیا می دانستید که بیش از 78٪ از مردم در سراسر جهان به‌صورت هفتگی ویدئوهای آنلاین تماشا می‌کنند؟ تنها در یوتیوب، مردم در سراسر جهان روزانه یک میلیارد ساعت به تماشای ویدئوهای این رسانه می‌نشینند.

در مقایسه با سایر اشکال رسانه‌های سنتی، ویدئو از گسترۀ وسیع‌تری برخوردار است. مردم ویدئوهای جذاب و مرتبط را دوست دارند؛ مجموعه‌ای از تصاویر متحرک جذابیت بصری ایجاد کرده و توجه بیشتری را به محتوای شما جلب می‌کنند.

نکتۀ جالب دیگر این است که فقط نسل جدید عاشق ویدئوهای آنلاین نیست، بلکه آمار یوتیوب نشان می‌دهد که ویدئوها برای هدف‌قراردادن تمامی افراد در هر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و علایق مؤثر عمل می‌کنند.

2) ویدئوها به‌راحتی قابل ‌اشتراک‌گذاری هستند

یکی دیگر از مزایای تبلیغات با ویدئو این است که ویدئوها پتانسیل بسیار زیادی برای انتشار یا ویروسی‌شدن دارند. احتمالاً خود شما نیز تا‌به‌حال یک ویدئوی ویروسی را تماشا کرده‌اید یا آن را به اشتراک گذاشته‌اید.

به گفتۀ Wyzowl، مردم ویدئوها را دو برابر بیشتر از سایر انواع محتواها با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. ویدئوها نه‌تنها سرگرم‌کننده و آموزنده هستند، بلکه مصرف آن‌ها نیز آسان است؛ به همین دلیل موجب تعامل زیادی می‌شوند.

هرچه یک تبلیغ ویدئویی بیشتر به اشتراک گذاشته شود، در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد و شانس شما را برای دستیابی به مشتریان بالقوه، تبدیل فروش و حفظ مشتریان، بیشتر افزایش می‌دهد.

اگر می‌خواهید از این مزیت تبلیغات ویدیویی لذت ببرید، باید تبلیغات قابل ‌اشتراک‌گذاری و مناسبی ایجاد کنید که برای مخاطب هدف کسب‌وکار شما جذاب باشد.

3) ویدئو نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد

اگر به دنبال تولید و تبدیل سرنخ یا افزایش فروش برای محصول خود هستید، تبلیغات ویدئویی می‌تواند مفید باشد. تبلیغات زیبا همراه با استراتژی تبلیغات ویدئویی عالی می‌تواند نرخ تبدیل را تا 80٪ افزایش دهد. جای تعجب نیست، زیرا 88٪ از مردم اذعان می‌کنند که پس از تماشای ویدئوی یک برند متقاعد شده‌اند که یک محصول یا خدمت را بخرند و امتحان کنند.

از طرفی، حدود 81٪ از بازاریابان می‌گویند تبلیغات ویدئویی به افزایش فروش کمک کرده است. تبلیغات ویدیویی توجه بینندگان را به خود جلب می‌کنند و اطلاعات را به‌سرعت در اختیار مخاطبان می‌گذارند. به‌علاوه، این نوع تبلیغات می‌توانند به سؤالات مربوط به ویژگی‌ها و مزایای محصول کسب‌وکار شما پاسخ دهند. همچنین می‌توانند ترس‌ها یا سایر اشکالاتی را که ممکن است مانع از اقدام مشتریان یا تبدیل مخاطبان به مشتری شوند، برطرف کنند.

4) ویدئوها در دستگاه‌های تلفن همراه قابل ‌نمایش هستند

عصر امروز، عصر موبایل است. امروزه مردم برای بررسی شبکه‌های اجتماعی یا یافتن راه‌هایی برای رفع مشکلات خود، تلفن‌هایشان را بیرون می‌آورند. چه در جست‌وجوی علایق و چه در جست‌وجوی راه‌حل، ویدئوها نقش مهمی در تصمیم‌گیری ایفا می‌کنند. این روندها به افزایش مصرف ویدئوی موبایل کمک کرده است. به گفتۀ eMarketer، 75٪ از افراد در سراسر جهان از طریق تلفن همراه، به تماشای ویدئوها می‌نشینند.

جالب اینجاست که مطالعۀ Think with Google نشان می‌دهد که بینندگانِ ویدئوی گوشی‌های هوشمند، تمایل بیشتری به تماشای تبلیغات و اشتراک‌گذاری تبلیغات برندها دارند. علاوه‌بر‌این، احتمال اینکه با برندهایی که تبلیغات یا سایر محتواهای ویدئویی را نشان می‌دهند ارتباط عمیقی ایجاد کنند، دو برابر بیشتر است.

5) اعتماد و اعتبار ایجاد می‌کند

ویدئو راهی عالی برای ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان است. فراتر از بیان مؤثر ویژگی‌ها و مزایای محصول شما، ویدئو مدرکی را ارائه می‌دهد که خریداران آنلاین برای خرید نیاز دارند.

اگر در ویدئو محصول خود را به نمایش بگذارید، خریداران می‌توانند تصور کنند که از محصول شما استفاده می‌کنند. به‌علاوه، آن‌ها دیگر نگران تفاوت رنگ، اندازه یا مشخصات محصول نخواهند بود.

ویدئوهای پشت‌صحنه می‌توانند به انتقال ارزش‌های برند شما و ایجاد ارتباطات شخصی و روابط طولانی‌مدت با مشتریان کمک کند. اگر این ویدئوها را به‌طور مکرر به اشتراک بگذارید، به مرور زمان اعتبار و اعتماد ایجاد خواهید کرد که به تکرار فروش و رشد قابل ‌توجه کسب‌و‌کار منجر می‌شود.

به‌طور کلی تبلیغات ویدیویی به‌راحتی باعث آگاهی از برند شما شده، سرنخ‌های کسب‌وکار شما را افزایش داده و ترافیک را به‌سمت سایت شما هدایت می‌کند و درنهایت هدف اصلی کسب‌وکار شما یعنی افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر