;
coinex

پیشنهاد ازدواج عاشقانه هاکان سابانجی به هانده ارچل حقیقت دارد؟

پست جدید اینستاگرام هانده ارچل نشان از پیشنهاد ازدواج هاکان سابانجی به هانده ارچل می‌دهد. اما آیا این اتفاق واقعا رخ داده است؟

پیشنهاد ازدواج هاکان سابانجی به هانده ارچل حقیقت دارد؟

برای اطلاع از جزئیات خبر ، به لینک ذیل مراجعه نمایید:

از استایل هانده ارچل در جشنواره کن 2023 تا پیشنهاد ازدواج هاکان به او

پیشنهاد ازدواج هاکان سابانجی به هانده ارچل
پیشنهاد ازدواج هاکان سابانجی به هانده ارچل

ماهیگیری هانده ارچل

آنطور که از اخبار مشخص شده است، در این لحظات و زمانی که هانده ارچل در حال ماهیگیری است، هاکان سابانجی دوست پسر جدید او نیز همراهش است؛ البته هنوز عکسی از این دو منتشر نشده است.

تصاویری کمتر دیده شده از چهره هانده ارچل بدون آرایش !

هانده ارچل در حال ماهیگیری

هانده ارچل در حال ماهیگیری
هانده ارچل در حال ماهیگیری

هاکان سابانجی فرزند دومین خانواده ثروتمند ترکیه است و به تازگی با زیباترین بازیگر ترکیه وارد رابطه شده است. هانده ارچل که در اوایل شهرتش با مورات دالکیلیچ، خواننده ترک در رابطه بود، بعد از جدایی از او، با کرم بورسین وارد رابطه شد.

هانده و کرم بورسین در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” همبازی بودند و از اواخر فصل یک تا پایان سریال با هم بودند. جدایی این زوج هواداران را ناراحت کرد، اما رابطه جدید هانده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

هانده ارچل و دوست پسرش
هانده ارچل و دوست پسرش

رابطه هانده ارچل با خانواده دوست پسرش چگونه است؟ چندی پیش که هاکان سابانجی و هانده قصد مسافرت داشتند،‌ اجازه استفاده از جت شخصی را نداشتند، چرا که هنوز خانواده هاکان این رابطه را قبول نکرده‌اند.

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی در دیزنی لند پاریس دیده شده بودند. این زوج که در روزهای گذشته از فنلاند برگشتند، مقصد بعدی شان لندن بود. اما به دلیل اینکه هنوز خانواده سابانجی اجازه نداده‌اند، هاکان نمی‌توانست دوست دخترش را با جت شخصی به سفر ببرد. به همین دلیل باید با هواپیما سفر می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر