coinex
راهنمای خرید تکراتو

برند گوشی موبایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار لو رفت

الناز شاکردوست و برادرش در عروسی محمدرضا گلزار و آیسان شرکت کرده بودند. برند گوشی موبایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار لو رفت.

برند گوشی موبایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار

الناز شاکردوست در عروسی محمدرضا گلزار حضور داشت. اخیرا تصویری از هدیه خانم شاکردوست برای ازدواج محمدرضا گلزار در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. گویا کادوی عروسی الناز شاکردوست به گلزار حواشی بسیاری را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

 

الناز شاکردوست در عروسی محمدرضا گلزار
الناز شاکردوست در عروسی محمدرضا گلزار

برند موبایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار مورد توجه هواداران این بازیگر قرار گرفته بود. در تصویر سلفی الناز شاکردوست و برادرش در عروسی گلزار و آیسان، برند موبایل او مشخص می‌شود. با مراجعه به لینک ذیل، می‌توانید تصویر نامبرده را تماشا کنید.

عکس های لو رفته از برند موبایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار

استایل الناز شاکردوست در عروسی گلزار نیز جالب توجه بود. پیراهن توسی و پاپیون توری بر روی سرش بسیار جذاب است. الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار در گذشته فیلم‌های بسیاری را با هم بازی می‌کردند. دو خواهر معروف ترین فیلم با حضور الناز شاکردوست، نیکی کریمی و محمدرضا گلزار بود.

برادر الناز شاکردوست نیز رابطه صمیمی با گلزار دارد و بارها در سالن‌های ورزشی و دیگر مکان‌ها تصاویر سلفی از خود به اشتراک گذاشته بودند. در تصویر الناز و برادرش هر دو در آسانسور هستند و برادر بدنساز الناز،‌ با هیکل فیت‌اش، پیراهنی سفید بر تن دارد.

پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد و خبر آن پخش شد، واکنش فن پیج رضا گلزار به ازدواجش را تحت عنوان واکنش هواداران رضا گلزار به داستان ازدواجش به همراه داشت که حواشی زیادی را به همراه داشت.

استوری هوادار محمدرضا گلزار یکی از اتفاقاتی بود که روز گذشته، سوژه‌ عام نیز شد و برخی از خبرگزاری‌ها آن را مسخره می‌کنند. واکنش کاربرانی که هوادار گلزار نیستند را در لینک ذیل بخوانید.

استوری‌های فن پیج‌های رضا گلزار (.vs) واکنش کاربرانی که هوادار گلزار نیستند!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر