;
coinex

اولین تصویر دوتایی شبیه‌سازی شده از گلزار و همسرش توسط هوش مصنوعی

اولین تصویر دوتایی شبیه سازی شده از گلزار و همسرش توسط هوش مصنوعی و نظر هوش مصنوعی درباره ازدواج گلزار را در ادامه ببینید.

تصویر دوتایی شبیه سازی شده از گلزار و همسرش

هنوز عکس دوتایی گلزار و همسرش آیسان در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است. عکس همسر گلزار در لباس عروس توسط هوش مصنوعی ساخته و در فضای مجازی منتشر شده است. توسط برخی از کاربران از ربات هوش مصنوعی سوالاتی درباره ازدواج محمدرضا گلزار پرسیده شده است.

نظر هوش مصنوعی درباره ازدواج گلزار

در رابطه با ازدواج محمدرضا گلزار نظر هوش مصنوعی چیست؟

نظر هوش مصنوعی درباره ازدواج گلزار
نظر هوش مصنوعی درباره ازدواج گلزار

تصویر جدیدی از جشن عروسی محمدرضاگلزار، هنرمند سرشناس و همسرش آیسان آقاخانی در کنار یکدیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که بازتاب فراوانی داشته است.

همچنین عکسی از کادوی الناز شاکردوست برای عروسی محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد.محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد.

عکس دوتایی گلزار و همسرش آیسان
عکس دوتایی گلزار و همسرش آیسان

با رجوع به لینک ذیل عکس همسر گلزار در لباس عروس توسط هوش مصنوعی را تماشا کنید:

چندی پیش پیجی با همان نام آیسان آقاخانی در فضای مجازی وایرال شد که عکس پروفایلش عکسی با محمدرضا گلزار است و حتی داخل پیجش اکانت اینستاگرام او را گذاشته است.

ضمن اینکه محضری که این زوج در آن عقد کرده اند محضری است که قبلا افراد معروف دیگری همچون علی دایی و … برای مراسم هایشان در آنجا حضور داشته اند و حتی از این محضر در سریال هایی همچون دل و… هم به عنوان لوکیشن استفاده شده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر