;
coinex

با اعلام رسمی شورلت، تولید کامارو بعد از مدل 2024 برای همیشه متوقف می‌شود

طبق اعلام شورلت، دیگر بعد از مدل سال 2024 تولید کامارو برای همیشه متوقف خواهد شد و نسل ششم کامارو همراه نسخه کالکتوری ویژه آخرین مدل از این خودرو خواهد بود.

پس از توقف تولید کامارو شورولت، نسل ششم کاما‌رو درکنار نسخه کالکتوری ویژه‌ای به عنوان آخرین مدل از این خودرو محبوب خواهد بود. این خودرو از رنگ بیرونی منحصر‌به‌فردی برخوردار بوده که در تریم‌های LT/ RS، LT1، SS و ZL1 در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. همچنین میزان تولید این خودرو تنها به 350 دستگاه محدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مقایسه دیگنیتی با فیدلیتی ؛ بررسی دو شاسی بلند محبوب

توقف تولید کامارو از سال آینده

رنگ نمای بیرونی این خودرو مشکی مات خواهد  بود، در نخستین تصویر ارائه‌شده از کارخانه نمونه مات کامارو مشخص است. رنگ این خودرو با یک نوار مشکی متالیک جلوه بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. این خودرو همچنین دارای اسپلیتر جلو و بال عقب کوپه ZL1 و 1LE بوده و درعین‌حال کالیپرهای خودرو هم قرمز خواهد بود.

تولید کامارو

مدل ویژه برای تریم‌های LT/ RS، LT1 و SS با ZL1 متمایز است. این خودروها از چرخ‌های مشکی ساتن 20 اینچی بهره می‌برند، چرخ‌های جلاء ‌داده‌شده آن هم طبق نظر مشتری انتخاب می‌شوند. این بسته همچنین اسپلیتر جلو از پکیج 1LE و اسپویلر عقب از ZL1 را نیز شامل خواهد شد.

تولید کامارو

شایان ذکر است که هر نسخه کلکسیونی کامارو از برخی برندهای اضافی پاندر بهره می‌برد. به عنوان نشان اسکریپت جلویی هم یک پلنگ در نشان R قرار گرفته است. تصویر گربه‌ای بزرگ هم بر روی نشان فرمان نقش خواهد بست. به علاوه، در داخل یک فضای داخلی مشکی خاص و تشک‌های ویژه کف تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف تولید کامارو از سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر