coinex
راهنمای خرید تکراتو

اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی با 150 کیلومتر فیبرکشی دریایی

وزیر ارتباطات در خبری از اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی با 150 کیلومتر فیبرکشی دریایی خبر داد که در طول 20 ماه انجام شده است.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارش مربوط‌به عملکرد 20ماهه این وزارتخانه خبر از اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی با 150 کیلومتر فیبرکشی دریایی داد. وی همچنین عنوان کرد که این مهم به دست شرکت‌های دانش‌بنیان انجام گرفته و نتیجه این پروژه بزرگ، افزایش بیش‌از 10برابری سرعت اینترنت در کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هزینه نصب تجهیزات فیبر نوری برای کاربران چقدر است؟

اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تکمیل اجرای بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس خبر داد. عیسی زارع‌پور در تشریح اقدامات ۲۰ ماه اخیر وزارت ارتباطات در یکی از پیام‌رسان‌های بومی نوشت:

یکی‌از اقدامات مهم دولت، اتصال جزایر خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی است تا هموطنان در این جزایر از ارتباطات پایدار و با‌کیفیت برخوردار شوند. برای این کار بیش‌از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی عمدتاً دریایی و با استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی انجام شده است.

اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

وزارت ارتباطات معتقد است که از دستاوردهای طرح عملیاتی اتصال جزایر، می‌توان به افزایش بیش‌از ۱۰ برابری سرعت و ظرفیت و اجرای آن با هزینه کم نسبت‌به مشابه خارجی، رونق و شکوفایی جهت سرمایه‌گذاری، اتصال امن و پایدار و عبور از ارتباط رادیویی پر اختلال در شرایط بد جوی و رطوبت جزایر سه‌گانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اتصال موفق جزایر خلیج فارس به سرزمین اصلی از طریق فیبرکشی دریایی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر