coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو [+خلاصه داستان]

مجموعه‌‌ی کره‌ای بیمارستان به کارگردانی شین وون هو، جایگزین سریال ایرانی تب و تاب شده و از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال بیمارستان می‌پردازیم.

سریال بیمارستان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای است که در ژانر پزشکی و عاشقانه ساخته شده است. لی وو جونگ نویسندگی این مجموعه را بر عهده دارد. در این سریال جو جونگ سوک، یو یئون سئوک، جونگ کیونگ هو، کیم دا-میونگ و جئون می دو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال کره‌ای «بیمارستان» از شنبه 27 خرداد ماه از شبکه دو سیما آغاز شده است. اگر از علاقه‌مندان مجموعه‌های کره‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سریال بیمارستان را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال سوران از شبکه یک

ساعت پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟‌ [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما، زمان پخش سریال بیمارستان شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:10 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:40 بامداد، 9:45 صبح و 16:15 روز بعد که زمان تکرار سریال بیمارستان از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو
ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو

فصل اول این سریال از ۱۲ مارس تا ۲۸ مه سال ۲۰۲۰ هر پنجشنبه از تی‌وی‌ان پخش شد و توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

فصل اول سریال در سال ۲۰۲۰، پربیننده‌ترین سریال کره جنوبی در شبکه نتفلیکس اعلام شد. با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان، فصل دوم این سریال ساخته و در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

چو سئونگ یون، یونگ مون، مون ته یو، شین هیون بین، کیم جون هان، چوی یانگ جون، آن یون جین، ها یون کیونگ، سئو جین، کیم هی این، چوی یانگ وو، شین آیا هیون و جئون کوانگ جین از دیگر بازیگران سریال کره ای بیمارستان هستند.

خلاصه داستان سریال بیمارستان

پس از اطلاع از ساعت پخش سریال بیمارستان سراغ قصه‌ی آن می‌رویم. داستان سریال بیمارستان روایتگر زندگی پنج دوست قدیمی و صمیمی است که از زمان ورود به دانشکده پزشکی در سال ۱۹۹۹، تا اکنون به عنوان پزشک مشغول به کار هستند و طی اتفاقاتی غیرمنتظره، با چالش‌ها و ماجراهای بسیاری روبرو می‌شوند.

این پنج دوست قدیمی در کنار کار پزشکی، در گروهی به نام Mido and Falasol که به خاطر عشق و علاقه مشترکشان به موسیقی تشکیل شده، فعالیت می‌کنند.

اگر چه به ظاهر برای آن‌ها مهم نیست این دوستان تا چه حد در عذاب باشند و چه سختی‌هایی را تحمل کنند، اما هیچ وقت از حمایت یکدیگر دست برنمی‌دارند؛ و به این شکل در این مجموعه می‌توانیم به خوبی دوستی و عشق میان آنها را درک کنیم.

ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو
زمان پخش سریال بیمارستان

فصل دوم سریال بیمارستان در ادامه فصل اول آن ساخته شده است. در پایان فصل یک این مجموعه، ایک جون احساسات خود را نسبت به سونگ هوا دقیقا قبل از رفتن به اسپانیا بیان کرد. او با اعتراف ناگهانی خود سونگ هوا را شوکه کرد. با این حال ایک جون از او می‌خواهد که تا زمانی که در سفر است، درباره‌ی پیشنهاد او فکر کند و هنگامی که بازگشت، پاسخ نهایی را به او بدهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

فصل اول سریال بیمارستان  تنها در کره جنوبی 3.5 میلیون بیننده داشته و تعداد بینندگان بین‌المللی آن بسیار بیشتر از این‌ها است. این سریال به این خاطر پرمخاطب شد که به جای جنگ، انتقام و رقابت در محل کار، به جنبه‌های اخلاقی، انسانی و حرفه‌ای پزشکی تاکید کرده بود.

فصل دوم مجموعه‌ی Hospital Playlist را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 دانست که موسیقی متن سریال و بازیگران مطرح آن در شهرت و محبوبیت آن بسیار موثر بوده‌اند. البته داستان‌های خاص و جذاب آن که دوستی پزشکان را به تصویر می‌کشد را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

ساعت پخش سریال بیمارستان از شبکه دو
زمان تکرار سریال بیمارستان از شبکه دو
  • نام: پلی لیست بیمارستان – Hospital Playlist
  • محصول: 2019 – 2021 کره جنوبی از شبکه tvN, Netflix
  • ژانر: دوستانه، کمدی، عاشقانه، زندگی، درام، پزشکی
  • شمار فصل‌ها : ۲
  • شمار قسمت‌ها: ۲۴
  • روزهای پخش:  شنبه تا چهارشنبه
  • مدت زمان: ۷۲ تا ۱۱۳ دقیقه
  • تولیدکننده: سی‌جی فیلم

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال بیمارستان نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه پزشکی عاشقانه ن جو جونگ سوک، یو یئون سئوک، جونگ کیونگ هو، کیم دا-میونگ، جئون می دو، چو سئونگ یون، یونگ مون، مون ته یو، شین هیون بین، کیم جون هان، چوی یانگ جون، آن یون جین، ها یون کیونگ، سئو جین، کیم هی این، چوی یانگ وو، شین آیا هیون و جئون کوانگ جین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال بیمارستان چند قسمتی است؟

سریال کره ای بیمارستان در دو فصل و در مجموع 24 قسمت، به کارگردانی شین وون هو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال بیمارستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر