coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح تخصیص سوخت به کارت بانکی از پایان تیر 1402 به طور آزمایشی اجرا می‌شود [+فیلم]

طرح تخصیص سوخت به کارت بانکی از پایان ماه جاری به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود. بر این اساس قرار است هر فرد تا میزانی مشخص سوخت دولتی دریافت کند.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد که طرح تخصیص سوخت به کارت بانکی از پایان تیر 1402 به طور آزمایشی اجرا می‌شود. البته این درباره این طرح تاکنون اطلاع‌رسانی‌های مناسبی داده نشده است و باید دید که با اجرایی شدن آن چه اتفاقاتی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: تعداد کارت سوخت جایگاه‌ها بر اساس میزان فروش بنزین تعیین می‌شود

طرح تخصیص سوخت به کارت بانکی به‌زودی اجرا می‌شود

محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: «در دریافت داده‌های مورد نیاز از برخی دستگاه‌های اجرایی برای موفقیت در این طرح، موانعی وجود دارد.»

صادقی نسبت‌به این سؤال که چه مشکلی وجود دارد که کارت‌های بانکی از چهار سال و نیم پیش تاکنون جایگزین کارت‌های بانکی نشده‌اند؟ پاسخ داد:

کارت بانکی در وهله اول خیلی ساده به نظر می‌رسد؛ الان در حوزه تاکسی‌های اینترنتی عملاً از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده نمی‌کنند، فقط برای پرداخت استفاده می‌کنند، همچنان از کارت هوشمند سوخت استفاده می‌کنند. ما بعضی جایگاه‌هایمان داریم، نمی‌توانند آن بستر آنلاین را حفظ کنیم. شما تصور کنید به یک مجموعه کامل عرضه فراورده‌های نفتی را، کارت بانکی شما وقتی عنوان می‌کنی یعنی 24 ساعته باید آنلاین باشد شبکه شما، بعضی موقع‌الزاماتی داریم که اصلاً نمی‌توانیم آنلاین باشیم، اما این نیست که ما به سمت کارت بانکی نرفتیم. ما الان طرح‌ها و برنامه‌هایی در دستور کار خودمان داریم، هم کارت بانکی را انجام می‌دهیم و هم استفاده از سایر کارت‌های مغناطیسی.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اجرایی شدن طرح تخصیص سوخت به کارت بانکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر