coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک [+خلاصه داستان]

مجموعه «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی به‌زودی از شبکه یک پخش خواهد شد. در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال بازپرس می‌پردازیم.

مجموعه «بازپرس» درباره برخی پرونده‌های قضائی واقعی است که به قلم حسین تراب‌نژاد به نگارش درآمده است. این سریال جدید در مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده و مجری طرح آن موسسه فرهنگی‌هنری وصف‌ صبا است.

این سریال جایگزین مجموعه تلویزیونی محاکمه می‌شود و از شنبه، 10 تیر ماه 1402 از شبکه یک پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال عقرب عاشق از نماوا [+خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال فوفو مسافری از کامادو از فیلم‌نت [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال بازپرس هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  8:30 و 15 روز بعد که زمان تکرار سریال بازپرس از شبکه یک سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال بازپرس
ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک

محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی سریال جنایی درام بازپرس را برعهده دارد. در این مجموعه تلویزیونی بازیگران مطرح بسیاری از جمله فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، محسن قصابیان، فریبا متخصص و اندیشه فولادوند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی دیگر بازیگرانی هستند که در سریال بازپرس ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال بازپرس

ساعت پخش سریال بازپرس
زمان پخش سریال بازپرس

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه می‌رویم که درباره بازپرسی به نام «صدرا» است. صدرا در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.

آیا سریال بازپرس توقیف شد؟

در روزهای گذشته بر اساس ابلاغیه «با شکایت شاکی خصوصی و طبق نظر مرجع قضایی و با دستور شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه با موضوع ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان» حکم به توقف پخش سریال داده شد، اما در تاریخ 5 تیرماه 1402، خبرگزاری قوه قضاییه در خبری نوشت: «در پی مطالب مطرح شده درمورد توقیف مجموعه «بازپرس»، در جلسه‌ای با حضور طرفین موضوع حل و فصل و توافق قانونی و لازم برای پخش این سریال اتخاذ شد. این سریال از 10 تیر ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

کارگردان سریال بازپرس

ساعت پخش سریال بازپرس
سریال بازپرس کی پخش می شود

احمد معظمی، ‌زاده‌ی یکم آذر ماه سال ۱۳۵۹در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. معظمی از سال 1387 با کارگردانی تله فیلم ماهی کوچولوها دعا می‌خوانند کار حرفه‌ای خود را از آغاز کرد.

از آثار کارنامه هنری احمد معظمی می‌توان باغ بی‌روزنه، سارقان روح، سایبر، دیوار شیشه‌ای، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مسافران شهر، سرجوخه، خانه امن، ملکاوان و فیلم سینمایی حریم شخصی را نام برد.

عوامل تولید سریال بازپرس

  • کارگردان: احمد معظمی
  • نوسنده: حسین تراب نژاد
  • تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی
  •  مدیر تصویربرداری: محسن فلاح
  • مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست
  • مدیر تولید: سعید کنگاور نظری
  • طراح صحنه: ملیکا سهرابی‌زاده
  • طراح لباس: سمیرا شجاعی
  • طراح گریم: مرتضی کهزادی
  • دستیار کارگردان: حمیدرضا علیپور
  • بازیگردان و مدیر برنامه‌ریزی: سیامک راشدی
  • منشی صحنه: مهین شهبازی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال بازپرس نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

محسن قصابیان نقش بازپرس صدرا را بازی می‌کند. فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگل طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سیدمهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهید تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره‌سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی از دیگر بازیگران سریال بازپرس هستند.

سریال بازپرس کی پخش می شود و کارگردان آن کیست؟

این سریال از 10 تیر ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجموعه بازپرس ساخته‌ی احمد معظمی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال بازپرس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر