coinex
راهنمای خرید تکراتو

بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول معرفی شد [+جزئیات و نحوه فعالسازی]

از بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول رونمایی شد که شامل یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه از عید قربان تا غدیر (دهه ولایت) می‌شود.

طبق تصمیم همراه اول، این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیر برای کلیه مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: چت بات حج توسط همراه اول در الکامپ 1402 معرفی شد

فعالسازی بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول

مشترکان این اپراتور جهت فعالسازی بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول که شامل یک بسته ترکیبی 10 روزه 10 گیگابایت اینترنت با 10 ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس‌های دیجیتال می‌شود می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و با پرداخت 44 هزار تومان اقدام کنند.

بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول

از طرفی امکان فعالسازی این بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «ستاره یک مربع» نیز وجود دارد. همچنین قابلیت فعالسازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی فراهم است. مشترکان با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور به آدرس www.mci.ir هم می‌توانند اطلاعات بیشتری را در مورد این بسته ترکیبی کسب کنند.

لازم به ذکر است که پس از اینکه بسته ترکیبی ویژه عید قربان تا غدیر برای مشترکان فعالسازی شد، اپراتور همراه اول کد تخفیف استفاده از سرویس‌های دیجیتال خود (نت باکس و آچاره) را هم به صورت پیامک برای مشترکان ارسال می‌کند. این بسته ترکیبی از ساعت 00:00 روز پنجشنبه 8 تیر تا 23:59 روز جمعه 16 تیر 1402 قابل خریداری و استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بسته هدیه قربان تا غدیر همراه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر