coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرکت Caviar از نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو رونمایی کرد [+عکس و قیمت]

از نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو با به‌کارگیری بیش از 1.5 کیلوگرم طلای 18 عیار و چرم سیاه سلطنتی Connolly با قیمت 40 هزار دلار رونمایی شد.

شرکت Caviar که بیشتر به واسطه ساخت آیفون‌های الماس‌کاری‌شده و محصولات عجیب‌و‌غریب دیگری مشهور است، اخیراً نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو را نیز طراحی کرده است. این نسخه شخصی‌سازی‌شده‌ از هدست اپل دارای برچسب قیمتی 39900 دلار بوده در آن به‌جای طراحی نقره‌ای اپل، از بیش از 1.5 کیلوگرم طلای 18 عیار و چرم سیاه Connolly که «برای دادگاه سلطنتی بریتانیا و شرکت خودروسازی رولز-رویس ارائه می‌شود» بهره گرفته شده است.

این در حالی است که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل ماه پیش رونمایی شده و با وجود قابلیت‌های چشمگیری که این دستگاه برای کاربران به ارمغان می‌آورد، اما برچسب قیمت نجومی 3500 دلاری آن تا حدودی جنبه منفی آن در بازار محسوب می‌شود، هرچند این هدست به‌طور ویژه برای برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون ویژن ؛ محصولی برای هماهنگی هرچه بیشتر با هدست ویژن پرو

رونمایی از نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو

طبق انتظارات 24 دستگاه از نسخه Caviar از ویژن پرو اپل تهیه خواهد شد که هرکدام از آن‌ها با قیمت 39900 دلار به‌فروش می‌رسد. درواقع حدوداً می‌توان 274 دستگاه ویژن پرو با این هزینه نجومی خریداری کرد که در صورتی این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنیم، هدست اپل تقریباً مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود!

نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو

همچنین لازم به ذکر است که طراحی Caviar یکی از نکات مثبت ویژن پرو یعنی EyeSight، را حذف کرده است. این درواقع قابلیتی است که به واسطه آن چشمان کاربر در زمان استفاده از هدست قابل مشاهده خواهند بود. در حقیقت نسخه Caviar دارای یک پنل شیشه جلویی بوده که با طلای 18 عیار پوشیده شده و به همین جهت کاربر امکان مشاهده فضای روبروی خود را ندارد. البته مانند تصویر بالا این حفاظ طلایی را می‌تواند بالا برد تا چشمان کاربر قابل مشاهده شود.

با توجه به نگرانی‌هایی که درباره وزن و سنگینی بیش از حد هدست اپل وجود داشت، ظاهراً این شرکت قصد دارد به‌منظور کمک به کاهش وزن دستگاه خود، از یک هدبند اضافی بهره ببرد. گفتنی است، نسخه طلاکاری شده هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو از شرکت Caviar تا پاییز سال 2024 عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه طلاکاری شده هدست اپل ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر