coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی با آپدیت جدید ساده‌تر شد

از یک روش مبتنی بر کد QR جهت انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی رونمایی شده که طبق آن هر دو گوشی باید دارای یک سیستم‌عامل و متصل به یک شبکه‌ وای‌فای باشند.

واتس‌اپ به‌تازگی از یک سیستم جدید جهت انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی با سرعت زیاد رونمایی کرده که در زمینه انتقال پیام‌ها از گوشی قدیمی کاربران به گوشی جدید آن‌ها کاربرد خواهد داشت. در این روش مبتنی بر کد QR کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از یک وای‌فای اطلاعات خود را میان گوشی‌ها با سیستم‌عامل یکسان جابه‌جا کنند.

البته مدتی پیش واتس‌اپ از قابلیت انتقال اطلاعات از iOS به اندروید و اندروید به iOS خبر داده بود. بااین‌حال روش انجام این کار کمی پیچیده‌تر از اسکن کد QR خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ عرضه می‌شود

روش انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی

به‌منظور انتقال تاریخچه چت میان گوشی‌ها با روش جدید، باید نسبت به روشن‌بودن آن‌ها و همچنین اتصال آن‌ها به شبکه وای‌فای یکسان اطمینان حاصل کرد. سپس در ادامه باید مراحل زیر پیگیری شود:

  • ابتدا واتس‌اپ را روی گوشی قدیمی‌تان باز کنید و به مسیر تنظیمات، چت و انتقال چت بروید.
  • پس از این مرحله، یک کد QR را مشاهده خواهید کرد.
  • جهت انتقال تاریخچه چت، با گوشی جدید کد QR گوشی قدیمی را اسکن کنید.

انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی

طبق اعلام واتس‌اپ، این سیستم در مقایسه با روش‌های شخص‌ثالث از امنیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا اطلاعات به‌صورت رمزگذاری‌شده از طریق شبکه محلی میان دستگاه‌ها انتقال خواهند یافت.

تا به حال واتس‌اپ جهت انتقال اطلاعات میان دستگاه‌ها با سیستم‌عامل یکسان، اندروید یا iOS، به بکاپ‌های ابری وابستگی داشته است. لذا برای نخستین مرتبه یک روش عادی جهت انتقال اطلاعات میان گوشی‌ها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت انتقال چت‌های واتساپ میان دو گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر