coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شورای نگهبان هم با واردات خودرو دست دوم موافقت کرد

شورای نگهبان نیز با واردات خودرو دست دوم موافقت کرد. با این تصمیم به‌زودی شاهد حضور خودروهای باکیفیت خارجی در کشورمان خواهیم بود.

شورای نگهبان هم با واردات خودرو دست دوم موافقت کرد. هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری امروز ضمن اشاره به نزدیک شدن به سالروز تأسیس این شورا، اعلام کرد که با بررسی لایحه الحاق موادی و براساس قانون ساماندهی صنعت خودرو، شورای نگهبان نیز با واردات خودروهای کارکرده موافقت می‌کند.

بیشتر بخوانید: واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران تایید شد [+مشخصات و تصاویر]

شورای نگهبان هم با واردات خودرو دست دوم موافقت کرد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز گفت: «در آستانه فرارسیدن ۲۶ تیر سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان هستیم و ضروری است گزارشی را در این رابطه ارائه دهم.»

وی افزود:

شورای نگهبان از یک سال گذشته ۸۶ مصوبه را بررسی کرده است. در این مدت ۱۱۵ استعلام صورت گرفته از دیوان عدالت را بررسی کردیم و این موارد در ۱۵۳ جلسه شورای نگهبان بررسی شده است. در رابطه با این مصوبات با هر سه قوه ارتباط دارد.

شورای نگهبان هم با واردات خودرو دست دوم موافقت کرد

وی افزود: «از جلسه قبل تاکنون، ۸ طرح و لایحه ارسالی از مجلس و یک اساسنامه از دولت و دو استعلام از دیوان عدالت اداری بررسی شد.»

سخنگوی شورای نگهبان گفت:

طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که با اصلاحاتی در جلسه مورخ ششم تیر ماه یک هزار و چهارصد و دو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ ۱۴/ ۰۴/ ۱۴۰۲ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی افزود: «همچنین لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب جلسه مورخ بیست و هشتم خرداد ماه یک هزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ ۱۴/ ۰۴/ ۱۴۰۲ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. لذا مصوبه واردات خودروهای کارکرده هم توسط شورای نگهبان تایید شد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص موافقت شورای نگهبان با واردات خودرو دست دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر