coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

گاندو یک مجموعه اجتماعی، اکشن و امنیتی به کارگردانی جواد افشار است که به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال گاندو می‌پردازیم.

سریال گاندو به نویسندگی آرش قادری، نخستین بار در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. با استقبال گسترده از این مجموعه، فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز ساخته شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اکشن و معمایی هستید، می‌توانید از چهارشنبه، 28 تیر ماه 1402 سریال گاندو را از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال گاندو، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال حیثیت گمشده از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال عقیق از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال گاندو هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 صبح و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال گاندو از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم
ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم

فصل اول سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شد. فصل دوم این سریال به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ روی آنتن رفت.

سریال گاندو یکی از مجموعه‌های پر بازیگر تلویزیون است. در این سریال، بازیگران مشهور بسیاری از جمله داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، کمند امیر سلیمانی و فرهاد قائمیان به نقش‌آفرینی پرداختند.

آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، نیلوفر شهیدی، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی و سوگل طهماسبی دیگر بازیگران مجموعه جذاب گاندو هستند.

خلاصه داستان سریال گاندو

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه اکشن معمایی اجتماعی می‌رویم. بخشی از سریال درباره‌ی جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی-آمریکایی واشنگتن‌پست است. او در آمریکا متولد و بزرگ شده است و تابعیت دوگانه ایرانی و آمریکایی دارد. پلیس ایران رضائیان را به همراه همسرش (یگانه صالحی) در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ به اتهام جاسوسی از طرف سیا دستگیر کرد.

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم
زمان تکرار سریال گاندو از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «گاندو» یک سریال امنیتی است و فیلمنامه آن برپایه مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران نوشته شده است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی دارد. در سریال پربیننده‌ی گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی عوض شده‌ است.

کارگردان سریال گاندو

جواد افشار در 1347/10/26 در قم به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی از دانشگاه صدا و سیماست. او فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و حالا از کارگردانان موفق‌ترین سریال‌های تلویزیون است.

افشار در دوران دانشجویی چند فیلم کوتاه ساخت؛ از جمله فیلم کوتاه زنبورک که در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خوش درخشید. وی در سال ۱۳۷۶ با فیلم بلند داستانی خود که پایی برای پرواز نام داشت، وارد دنیای سینما شد و سه سال بعد نخستین سریالش را با عنوان غروب بی پایان ساخت.

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم

پول کثیف، جابر بین حیان، لبه آتش، کیمیا، برادر، روزهای زیبا، آنام و گاندو از سریال‌های بیادماندنی جواد افشار هستند.

جواد افشار در دهه 70 ازدواج کرد و دو فرزند به نام‌های ناهید و علی دارد. علی افشار در چند اثر پدرش از جمله سریال گاندو به ایفای نقش پرداخته است.

جواد افشار: «کارم را دوست دارم؛ از ابتدا طوری تربیت شدم که قصه‌ گویی را خوب یاد بگیرم‌ اما از همه‌‌ چیز مهم‌‌تر، صبوری در ساخت و تولید در کارهای بلندمدت است تا کیفیت لازم را داشته باشد.»

سایر عوامل سریال گاندو

  • کارگردان: جوادافشار
  • تهیه‌کننده: مجتبی امینی
  • مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی
  • نویسنده: آرش قادری
  • مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی
  • مدیر صدابرداری: هادی افشار
  • مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی
  • دستیار اول کارگردان‌: داود باقری
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: الهام شعبانی
  • طراح گریم: شهرزاد عقیقی
  • مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی
  • تدوین: حامد محسن پور
  • دستیاردوم کارگردان: افشین عمران
  • منشی صحنه: سمانه واعظی
  • برنامه‌ریز: عارفه رشیدی
  • عکاس: محسن جسور

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال گاندو نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، کمند امیر سلیمانی و فرهاد قائمیان، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، نیلوفر شهیدی، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی و سوگل طهماسبی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال گاندو چند قسمتی است؟

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی جواد افشار ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال گاندو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    ای کاش فصل دوم هم پخش بشه

    پاسخ

    عالیه دمشون گرم

    پاسخ

    بادرود، چرا روزهای پنجشنبــــــــــه پخــــــــش نمیشــــــــود؟ سریال بسیار خوبیه ولی کاش در عمل هم بدون درنظرگرفتن خط کشیها، جناح بندیها وخط قرمزها اینطور عمل شود ولی متاسفـــانه این فقط یک فیلم هست وبا واقعیتها در خلاف، رانت، جاسوسی و در رسیدگی فاصله ها دارد، افســـــــــوس که حقیقتها چز دیگریست افسوس

    پاسخ

    باسلام
    ممنون از پخش گاندو
    فقط ساعت پخشش همزمان باعزاداریها روی حسینیه تاست
    اگه یکساعت دیرتر پخش بشه عالیه
    حتی تکراراین سریال هم سر کار هستیم
    اگه تکرارش هم یکی دوساعت دیرتر بشه عالیه
    ممنون از شبکه خوب آی فیلم

    پاسخ