coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو به بازار مشخص شد

اخیراً همراه با افشای جزئیات بیشتری درباره کنسول پلی استیشن 5 پرو، تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو سونی در نوامبر 2024 (آبان 1403) اعلام شده است.

طبق گزارش wccftech تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو احتمالاً در نوامبر 2024 (آبان 1403) باشد. براساس شایعات کنسول PS5 Pro از ویژگی‌های جدید بارزی برخوردار بوده که مهم‌ترین آن‌ها ویژگی Accelerated Ray Tracing یا همان ردیابی پرتو بهبود یافته است که احتمالاً گیمرها استقبال زیادی از آن خواهند کرد زیرا سخت‌افزار هر دو کنسول PS5 و Xbox Series X در این حوزه عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

بنابراین به نظر این کنسول در مراحل پایانی توسعه خود قرار گرفته است. این در حالی است که دستگاه گیمینگ سونی با نام رمز Trinity از سال 2022 در حال توسعه بوده و حالا هم قابلیت‌های جدیدی به عملکرد این کنسول افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: برد بزرگ مایکروسافت در دادگاه؛ مجوز معامله اکتیویژن صادر شد!

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو و برخی مشخصات آن

در کنسول جدید سونی حالت Performance Mode جهت انجام بازی‌هایی با وضوح 8K مدنظر قرار گرفته و این شرکت تصمیم دارد تا سرعت اجرای بازی‌ها را در وضوح 4K ارتقاء بخشد تا گیمرها نرخ فریم ثابت و پایداری را داشته باشند.

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو

البته باید یادآور شد که حتی بازی‌های 8K روی کنسول پلی‌استیشن 5 پرو با همه جزئیات و ویژگی‌های گرافیکی قابلیت اجرا نداشته و احتمالاً این ویژگی از استقبال گیمرها برخوردار نخواهد شد. همچنین جزئیات بیشتری در مورد مشخصات پلی استیشن 5 پرو به بیرون درز پیدا کرده که به نظر می‌آید سرعت حافظه رم آن به 18 هزار MT/s رسیده که حدود 4 هزار واحد بیشتر از کنسول PS5 است.

همچنین کنسول پلی استیشن 5 پرو مجهز به فناوری AMD FidelityFX Super Resolution 3 خواهد بود. طبق ادعای منابع خبری هیچ اطلاعاتی در خصوص PS5 Slim وجود ندارد و به نظر می‌رسد که سونی از نسخه اسلیم پلی استیشن 5 صرف‌نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر